Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Dziekanatu Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2021-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Dziekanatu Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: rozbiórkowych, budowlanych, elektrycznych i robót instalacyjnych (klimatyzacja) w pomieszczeniach Dziekanatu Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu. UWAGA Ofertę należy przygotować na podstawie „PROJEKTU ARANŻACJI WNĘTRZ Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach”, wykonanego przez Pracownię Projektową PIKADA Dagmara Pikulska, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznych do wykonania instalacji elektrycznych i komputerowych wraz rzutem kondygnacji 1 piętra oraz pozostałych informacji zawartych w SIWZ. Projekt obejmuje przebudowę pomieszczeń Dziekanatu Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach w budynku Collegium Maximum (części wysokiej) przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu.. Zakres robót obejmuje roboty budowlane, elektryczne wysoko i niskoprądowe wraz z pomiarami, instalację c.o. i klimatyzację. Demontaż starej klimatyzacji i montaż nowej klimatyzacji zgodnie z wymogami CRO. Przedmiot zamówienia obejmuje również ułożenie instalacji komputerowej w sąsiednich pomieszczeniach w Dziekanacie Wydziału Leśnego i Technologii Drewna i Centrum Kształcenia Ustawicznego. Zakres robót to ułożenie przewodów od szafy dystrybucyjnej do 25 punktów w tych pomieszczeniach: 23 gniazda rj45 oraz dwie instalacje access pointów: Ubiquiti UAP AC PRO (kod producenta: UAP-AC-PRO). Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy mebli. Wymagania dot. okablowania strukturalnego oraz wytyczne do wykonania instalacji elektrycznej: • instalacja wykonana tylko i wyłącznie w technologii 6A (wymaganie odnosi się zarówno do przewodu, gniazd abonenckich jak i krosownicy/gniazd keystone w szafie teletechnicznej) • wymagany przewód FTP (F/UTP) kat.6 450 MHz (jako wzór podajemy emiter: Kod: K/EMITERNET-FTP6PVC-STD) • przewody w półce kablowej do gniazd abonenckich prowadzone w peszlu/rurce • puszki podtynkowe z kieszeniami (fi60) (w kieszeni należy umieścić nadmiar kabla!) • przewody sieci strukturalnej prowadzone w rurze osłonowej z pomieszczeń użytkowych korytarzem do wskazanej szafy dystrybucyjnej na tym samym piętrze • Instalacje elektryczne oświetleniowe wykonać przewodami YDY 3x1,5 układanymi w bruzdach pod tynkiem . Podobnie układać przewody YDY 3x2,5 zasilania gniazd elektrycznych. Wyjątkiem są fragmenty instalacji prowadzone w zabudowie nida-gips gdzie przewody należy układać w peszlu . Rozmieszczenie osprzętu zostało pokazane na załączonych w projekcie rysunkach. Rzut 1 piętra Collegium Maximum z lokalizacją rozdzielni piętrowej, szafy dystrybucyjnej i pokoi objętych przedmiotem zamówienia. Na korytarzu jest sufit podwieszany (zaprawa betonowa na siatce rabitza) umożliwiający poprowadzenie przewodów elektrycznych do rozdzielni piętrowej. Umożliwia również ułożenie przewodów komputerowych od szafy dystrybucyjnej do poszczególnych pomieszczeń. 3.2. Podstawowe parametry budynku: Budynek Collegium Maximum wybudowany w 1972 roku częściowo podpiwniczony składający się z części niskiej, trzykondygnacyjny przykryty stropodachem kryty papą, Powierzchnia użytkowa – 3.760,00 m2 Kubatura budynku – 16.773,00 m3 z części wysokiej, dziesięciokondygnacyjnej przykryty stropodachem kryty papą, Powierzchnia użytkowa – 3.632,00 m2 Kubatura budynku – 22.498,00 m3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 12 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji należy: - prowadzić serwis i konserwację stolarki drzwiowej oraz klimatyzacji. Koszty należy ująć w cenie oferty. 3.3. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.5. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 3.6 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.6.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób. 3.6.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.6.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.6.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.6.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.6.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.7. Specyfikacja Techniczna przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: 3.8. Miejsce realizacji: Budynek Collegium Maximum (część wysoka) ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu. 3.9. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: robót budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych i dostaw materiałów pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach