Przetargi.pl
„ Przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.

ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 03-480 Warszawa, ul. Wenantego Burdzińskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
    ul. Wenantego Burdzińskiego 7
    03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 011312165
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.W ramach realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:- wykonania rozbiórki nawierzchni asfaltowej pod całym terenem inwestycji,- położenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej,- wywozu gruzu i odpadów.W związku z tym, że przedmiotem zamówienia jest utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej, wykonanie robót budowlanych nie wymaga pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia robót (art. 29 ust.. 4 pkt 4 ustawy Prawo budowlane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:a) Dokumentacja projektowa/STWiOR – załącznik nr 3 do SWZe) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Gwarancja i rękojmia- Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące/możliwe przedłużenie do maksymalnie 60 miesięcy w celu uzyskania punktów z ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium okres gwarancji/.- Minimalny wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie – 1 400,00 zł2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:a) Pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego -Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ 46 1030 1508 0000 0005 5088 9013 z dopiskiem nr postępowania: ZPTP-ZP.271.TP.15.2023.b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.4) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.5) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w 2) b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawcy, potencjału osobowego wykonawcy.Ad. 1 Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że :Ad.1a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 świadczenie obejmujące swoim zakresem utwardzenie powierzchni gruntu w postaci ułożenia kostki, elementów betonowych lub płyt wraz z uprzednio przygotowaną powierzchnią o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł).Wykazując spełnienie warunku należy mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust. 3 i art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.Ad. 2 Minimalne wymagania dotyczące potencjału osobowego Wykonawcy:Ad.2a) Zamawiający uzna, że Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby gwarantujące realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, która posioada wykształcenie technicznie i uprawnienia budowlane w specjalności:• konstrukcyjno-budowlanej (w nieograniczonym zakresie) lub• drogowej (co najmniej w ograniczonym zakresie)która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia w roli kierownika budowy.Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach