Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku przy ul. Grodzieńskiej 31A w Siemiatyczach pod potrzeby integracji społecznej (II)

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/Przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku przy ul. Grodzieńskiej 31A w Siemiatyczach pod potrzeby integracji społecznej (II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zmierzających do zmiany sposobu użytkowania części istniejących pomieszczeń w budynku sanitarno-technicznym przy ulicy Grodzieńskiej 31 A w Siemiatyczach. Zaplanowano przebudowę części obiektu wraz z dostosowaniem pod względem funkcjonalno-użytkowym. Pozostała, nieobjęta przedmiotem zamówienia część istniejącego budynku została zaadoptowana w 2019 roku i jest użytkowana jako świetlica środowiskowa. 2. Zakresem zmiany sposobu użytkowania budynku objęta jest termomodernizacja - ocieplenie stropu, posadzki, ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, wykonanie izolacji wodochronnej, przebudowa stropu, wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej ze źródłem światła, instalacji wod.-kan., w tym wykonanie podłogowej instalacji C.O. wraz z podłączeniem do istniejącego źródła ciepła - jednostopniowej pompy ciepła oraz podłączenie do systemu fotowoltaicznego i teleinformatycznego. W adaptowanych pomieszczeniach przyjęto rozwiązanie wentylacji grawitacyjnej poprzez zamontowanie wentylacji nawiewnej i anemostatów kołowych termoregulacyjnych w ścianach zewnętrznych. W zakres zamówienia wejdzie wykończenie wnętrz i wyposażenie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku 1.5 do SIWZ. 3. Parametry techniczne projektowanej budowy: Powierzchnia zabudowy 259,96 m2, powierzchnia użytkowa ogółem: 206,94 m2, w tym pow. adaptowana: 128,87 m2 i istn. poza opracowaniem: 78,07 m2; kubatura budynku: 1 414,00 m3; ilość kondygnacji: 1; wys. budynku 5,33m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę całej dokumentacji technicznej. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. 5. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia. 5.1. Zakres przebudowy i adaptacji nie ingeruje w obrys zewnętrzny budynku. 5.2. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5.3. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 5.4. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Do-puszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 5.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równo-ważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.6. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej. Wskazano w niej m.inn. że budynek objęty opracowaniem wraz z infrastrukturą komunikacyjną jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, pozbawiony jest barier architektonicznych. Wejście do budynku oraz do poszczególnych pomieszczeń jest zapewnione, zapewniony jest też parking ogólnodostępny z oznaczonymi stanowiskami dla osób niepełnosprawnych. Na terenie sąsiedniej działki ogólnodostępnej i drodze publicznej (ul. Nadrzeczna) istnieją wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych, które są oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym. Miejsce parkingowe ma bezkolizyjne połączenie z projektowaną adaptacją istniejącego budynku tj. zapewnione jest poruszanie się wózkiem na powierzchni utwardzonej bez barier architektonicznych. Pomieszczenia użytkowe w adoptowanej części budynku zostaną dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym sanitariat. * W zakresie załączonej do SIWZ dok. technicznej wskazano ROZBUDOWĘ, która zostanie wykonana w innym etapie nie jest objęta zakresem tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.12.2020 na roboty budowlane pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku przy ul. Grodzieńskiej 31A 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach