Archiwum Państwowe w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5662167 , fax. 0-87 5662167
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Suwałkach
ul. Tadeusza Kościuszki 69
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5662167, fax. 0-87 5662167
REGON: 79770200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.ap.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa i adaptacja budynku Archiwum Państwowego w Suwałkach”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a) przebudowa i adaptacja budynku Archiwum Państwowego w Suwałkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku D (oficyna południowa). Budynek Archiwum Państwowego w Suwałkach objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Suwałkach L.dz. WKZ534/837/d/91 Nr rej. A-837 z dnia 04.09.1991 r. i zlokalizowany jest przy ul. Kościuszki 69 w Suwałkach dz. nr 11459/1, 11459/3, 11459/4, 11459/5, 11459/6 jedn. ewidencyjna 206301_1 M. Suwałki - obręb 0005. Kategoria obiektu budowlanego – IX. Dane liczbowe inwestycji: - powierzchnia zabudowy budynku - 247,72 m2 - kubatura budynku - 3567,17 m3 - wysokość budynku do kalenicy - 10,95 m - wysokość budynku - 7,20 m - ilość kondygnacji - 2 - powierzchnia użytkowa - 320,82 m2 b) przebudowa segmentów A i C budynku Archiwum Państwowego w Suwałkach oraz przebudowa i adaptacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania segmentu E (oficyna zachodnia). Budynek Archiwum Państwowego w Suwałkach objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Suwałkach L.dz. WKZ534/837/d/91 Nr rej. A-837 z dnia 04.09.1991 r. i zlokalizowany jest przy ul. Kościuszki 69 w Suwałkach dz. nr 11480, 11459/1, 11459/3, 11459/4, 11459/6, 11459/13 jedn. ewidencyjna 206301_1 M. Suwałki - obręb 0005. Kategoria obiektu budowlanego – IX. Dane liczbowe inwestycji: Powierzchnia zabudowy: - powierzchnia zabudowy segmentu A - 702,94 m2 - powierzchnia zabudowy segmentu C - 260,60 m2 - powierzchnia zabudowy segmentu E - 680,52 m2 Kubatura : - kubatura segmentu A - 7697,19 m3 - kubatura segmentu C - 2853,57 m3 - kubatura segmentu E - 7451,69 m3 - wysokość budynku do kalenicy - 10,95 m - wysokość budynku - 7,20 m - ilość kondygnacji - 2 Powierzchnia użytkowa : - powierzchnia użytkowa segmentu A - 959,36 m2 - powierzchnia użytkowa segmentu C - 341,87 m2 - powierzchnia użytkowa segmentu E - 962,83 m2 Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: 1) Dokumentacja Projektowa; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej „Specyfikacją techniczną”; 3) Decyzje pozwolenia na budowę i Pozwolenie nr 132/16 z dnia 13 października 2016 r. oraz pozwolenie nr 142/16 z dnia 17 listopada 2016 r. na prowadzenie robót budowlanych w zabytkowym budynku wpisanym do rejestru zabytków; 4) Opracowanie „Budynek archiwum. Wskazówki dla uczestników budowlanego procesu inwestycyjnego”, Warszawa 2017; 5) Zapisy SIWZ i wzoru umowy; 6) Dokumenty wymienione w ppkt 1-4 łącznie stanowią Załącznik E do SIWZ. Ponadto, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane określone w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamawiający informuje, że powyższy wymóg nie jest wymagany od kierownika budowy, a także kierowników branżowych robót odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy: NBP O/Białystok nr 62 1010 1049 0031 6013 9120 1000. Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia). 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, Jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
Dodano: 2024-03-29 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01