Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1112G Ustka - Objazda- etap II”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 598420284
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 598420284
    REGON: 77098312400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1112G Ustka - Objazda- etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1112G Ustka - Objazda etap II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1112G (Ustka ul. Grunwaldzka – Wytowno – Objazda – Gąbino) na łącznej długości 4,7km z podziałem na dwa zadania: zadanie nr 1 obejmujące odcinek od końca m. Wytowno do końca m. Machowinko, tj. od km 8+325 do km 10+785 na długości 2,46km, zadanie nr 2 obejmujące odcinek od końca m. Machowinko do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1117G w m. Objazda, tj. od km 10+785 do km 13+025 na długości 2,24km. Zakres robót zadania nr 1 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości do 6,0m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 14: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, 3. Chodników z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca z pospółki 10cm. 4. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 5. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22cm na ławie betonowej o konstrukcji: - kostka brukowa betonowa 8cm, - podsypka cementowo – piaskowa 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 6. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 7. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 8. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 9. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 10. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 11. Przepustów pod zjazdami z rur HDPE, 12. Oznakowania poziomego i pionowego, w tym wykonania znaków aktywnych o zmiennej treści, 13. Wysp dzielących z odgięciem toru jazdy na wlotach do miejscowości o nawierzchni z kostki kamiennej 18/20 w obramowaniu z krawężnika kamiennego 15x25cm na ławie betonowej, 14. Kanalizacji deszczowej składającej się z elementów: - kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 400, 300mm, 250mm i 200mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy1200mm, separatory, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem, - wpusty uliczne krawężnikowe W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1112G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1112G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1112G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1112G, załączniki od nr 13 do nr 15 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem części robót ziemnych i części robót kanalizacji deszczowej: 15.12.2019 r. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem warstw bitumicznych: 01.09.2020 r. Termin wykonania pozostałego asortymentu robót: 30.09.2020 r. Zakres robót zadania nr 2 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości do 6,0m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 14: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem o Rm= 1,5MPa gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, 3. Chodników z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca z pospółki 10cm. 4. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 5. Zatok autobusowych w obramowaniu z krawężników betonowych 15x30cm i krawężników betonowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 8cm, - podsypka cementowo – piaskowa 3cm, - podbudowa z betonu cementowego C20/25 24cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 30cm 6. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 7. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 8. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 9. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 10. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 11. Przepustów pod zjazdami z rur HDPE, 12. Oznakowania poziomego i pionowego, 13. Kanalizacji deszczowej składającej się z elementów: - kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 300mm, - studnie chłonne z kręgów betonowych o średnicy1200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem, - wpusty uliczne krawężnikowe W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1112G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1112G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1112G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1112G, załączniki od nr 13 do nr 15 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem części robót ziemnych i części robót kanalizacji deszczowej: 15.12.2019 r. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem warstw bitumicznych: 01.09.2020 r. Termin wykonania pozostałego asortymentu robót: 30.09.2020 r. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań nr 1, nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy PLN). dla zadania nr 2: 55.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. Poz. 978 i 1240). Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDP-GIZ.2611.16.2019” Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, z wyszczególnieniem na które zadanie nr …. ; czy zadanie nr 1 czy zadanie nr 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty- załącznik nr 1, Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. – wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy także załączyć załącznik nr 12 - oświadczenia woli wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 11 wraz z załączonym kosztorysem szczegółowym opracowanym przez Wykonawcę; Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach