Przetargi.pl
„Przebudowa drogi leśnej nr L30/01/3 w leśnictwie Ulinia w ramach realizacji projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Gminy Ustka””

Nadleśnictwo Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lębork
    Wojska Polskiego 32
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
    REGON: 77052800600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl ,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lębork

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi leśnej nr L30/01/3 w leśnictwie Ulinia w ramach realizacji projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Gminy Ustka””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi leśnej nr L30/01/3 w leśnictwie Ulinia w obrębie miejscowości Nowęcin – Sarbsk, powiat lęborski. na odcinku 1961 m, o nawierzchni twardej nieulepszonej. 2) Zakres prac: Karczowanie pni – 525 szt.; Wykonanie koryta drogi; Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża; Wykonanie przepustów fi 400-24 mb; Zabezpieczenie linii telekomunikacyjnych; Ułożenie geotkaniny separacyjnej o wytrz. 25/25kN – 7.162,00 m2; Wykonanie podbudowy z tłucznia betonowego 0/63mm gr. 25 cm – 9.765,00 m2; Wykonanie nawierzchni tłuczniowej 0/16 mm gr. 8 cm – 14.092,00 m2 – układanie przy pomocy rozściełacza do kruszywa o szerokości do 5,0 m; Wykonanie poboczy; Oznakowanie ścieżki – wzory tablic i znaków oraz lokalizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3) Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy. Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. ETAP I obejmuje wykonanie: Robót przygotowawczych, ziemnych, przepustów, zabezpieczenie linii telekomunikacyjnych, wykonanie podbudowy na całym odcinku drogi. Termin wykonania Etapu I - do 18 grudnia 2020 roku. ETAP II obejmuje wykonanie pozostałych prac: Wykonanie nawierzchni, oznakowania, robót porządkowych, dokumentacji powykonawczej. Termin wykonania Etapu II prac – do 30 kwietnia 2021 roku 4)Zakres drogowy obejmuje przebudowę nawierzchni w pasie drogi leśnej na terenie Gminy Wicko i działek leśnych dz. nr 24-L, 20-L, 19-L, 18-L, 17-L obręb Nowęcin oraz dz. nr 16/7-L obręb Sarbsk. Szczegółowy przedmiot zamówienia – zakres rzeczowy opisany jest w przedmiarze robót (załącznik nr 2.3. do SIWZ). Wszystkie określone w przedmiarze prace stanowią jeden przedmiot zamówienia, rozliczany na podstawie faktury częściowej oraz końcowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 62 2030 0045 1110 0000 0092 8540 z dopiskiem: „Wadium - Przebudowa drogi leśnej nr L30/01/3 w leśnictwie Ulinia w ramach realizacji projektu „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Gminy Ustka”” Nr post. SA.270.2.3.2020 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 10 w kasie Nadleśnictwa Lębork czynna: od pn do pt , w godz. od 800 do 1300). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego – Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lębork, ul. Wojska Polskiego 32, 84-300 Lębork), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP , 5) okres ważności, który musi co najmniej pokrywać się z terminem związania oferta wskazanym w SIWZ. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.9. SIWZ. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) a zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału 7 pkt 7.2. ppkt 1 i 2 SIWZ wg wzoru załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci wymagane postanowieniami w pkt 8.7. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 5) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 6) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach