Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 674936P Szadek-Przedzeń” – etap I, II i III

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62-834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62-834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 674936P Szadek-Przedzeń” – etap I, II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 674936P Szadek-Przedzeń etap I Przedmiotowa droga stanowi drogę publiczną zgodnie z ustawą dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. z dnia 9 listopada 2017 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 470) Zakres robót obejmuje: • roboty przygotowawcze • roboty nawierzchniowe • oznakowanie pionowe • roboty wykończeniowe Stan istniejący. Obecnie droga posiada nawierzchnię z betony asfaltowego z wieloma nierównościami i ubytkami które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. W liniach rozgraniczających szerokość pasa drogowego wynosi od 9 m – 11 m Stan projektowy Droga publiczna jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Przebudowywana droga nie służy do ruchu pieszych. Teren sąsiadujący z drogą przeznaczony jest pod zabudowę i uprawę rolną. Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia z betonu asfaltowego 3-4 cm o szerokości 3,8 m Nawierzchnia twarda nieulepszona z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 10cm Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego- 10cm 2) Przebudowa drogi gminnej nr 674936P Szadek-Przedzeń – etap II Przedmiotowa droga stanowi drogę publiczną zgodnie z ustawą dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 470) Zakres robót obejmuje: 1. roboty przygotowawcze 2. roboty nawierzchniowe 3. oznakowanie pionowe 4. roboty wykończeniowe Stan istniejący. Obecnie droga posiada nawierzchnię z betony asfaltowego z wieloma nierównościami i ubytkami które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. W liniach rozgraniczających szerokość pasa drogowego wynosi od 9 m – 11 m Stan projektowy Droga publiczna jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Przebudowywana droga nie służy do ruchu pieszych. Teren sąsiadujący z drogą przeznaczony jest pod zabudowę i uprawę rolną. Konstrukcja nawierzchni: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm Nawierzchnia z betonu asfaltowego 3-4 cm o szerokości 3,8 m Nawierzchnia twarda nieulepszona z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 10cm Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego- 10cm 3) Przebudowa drogi gminnej nr 674936P Szadek-Przedzeń – etap III Przedmiotowa droga stanowi drogę publiczną zgodnie z ustawą dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 470) Zakres robót obejmuje: 1. roboty przygotowawcze 2. roboty nawierzchniowe 3. oznakowanie pionowe 4. roboty wykończeniowe Stan istniejący. Obecnie droga posiada nawierzchnię z betony asfaltowego z wieloma nierównościami i ubytkami które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. W liniach rozgraniczających szerokość pasa drogowego wynosi od 9 m – 11 m Stan projektowy Droga publiczna jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. Przebudowywana droga nie służy do ruchu pieszych. Teren sąsiadujący z drogą przeznaczony jest pod zabudowę i uprawę rolną. Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia z betonu asfaltowego 3-4 cm o szerokości 3,8 m Nawierzchnia twarda nieulepszona z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 10cm Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego- 10cm Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, kosztorys powykonawczy na cały przedmiot zamówienia do którego jest obowiązany dołączyć księgi obmiaru. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1354 z późn. zm.). 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, i w Projekcie Budowlanym technicznym i SSTWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą składa: 1.wypełniony formularz oferty 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach