Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec etap II”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec etap II, położonej na działce o numerze ewidencyjnym 271 w obrębie nr 0022 Stary Mystkówiec, gm. Somianka, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie. Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem z niewielkimi korektami profilu podłużnego i poprzecznego, uwzględniając istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Dla potrzeb opracowania przyjęto pikietaż roboczy od km 0+000 rozpoczynający się na wysokości działki o numerze ewidencyjnym 52/1 położonej w obrębie nr 0022 Stary Mystkówiec. Wszystkie elementy przebudowywanej drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec i krzyżujących się z nią pozostałych dróg gminnych. Na odcinku objętym opracowywaniem występuje następujące uzbrojenie: - sieć wodociągowa – skrzynki zaworów do regulacji wysokościowej, - sieć elektroenergetyczna napowietrzna – nie przewiduje się zmian, - sieć telekomunikacyjna – nie przewiduje się zmian. Drogę gminną nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec zaprojektowano ze spadkiem daszkowym 2% na odcinkach prostych, a na łukach spadek jednostronny 3-4%. Założenia do projektowania: Klasyfikacja drogi – droga gminna, Prędkość projektowana – 50 km/h, Długość przebudowywanego odcinka – 0+379,00 m, Szerokość jezdni – 5,0 m Zjazdy indywidualne z betonu asfaltowego. Przebudowa drogi gminnej nr 440402W Nowe Wypychy – Stary Mystkówiec polegać będzie na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego na odcinku 2+100,00 m w dwóch warstwach na podbudowie: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, zgodna z WT 2 2010 o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, zgodna z WT 2 2010 o grubości 4 cm, - warstwa podbudowy z istniejącej nawierzchni bitumicznej grubość 8 cm sfrezowanej i wymieszanej z dodatkiem cementu klasy C3/4, wraz z warstwą z kruszywa naturalnego o łącznej grubości 20 cm. Pobocza o szerokości 0,75 m zostaną wykonane z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 i naturalnego 50/50 o grubości 10 cm. Nawierzchnia zjazdów bitumicznych wykonana z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S, 50/70, o grubości warstwy po zagęszczeniu. 5 cm. Zjazdy bitumiczne wykonane na podbudowie z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przebudowywanego odcinka. Wycena wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powinna być uwzględniona w cenie wykonania zadnia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ ; - Projektem Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ ; - Opisem technuicznym do Projektu Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ; - Przekrojem komnstrukcyhnym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: 1) przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ ; 2) projektem Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ ; 3) opisem technuicznym do Projektu Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ; 4) obowiązującymi przepisami; 5) zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego – metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w Projekcie oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg Kz.272.23.2018” i należy załączyć go do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, może zostać wezwany przez Zamawiającego do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 8 do SIWZ;pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik; dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach