Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 179, 189, 163, 128 w Małym Łęcku Gmina Płośnica

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 179, 189, 163, 128 w Małym Łęcku Gmina Płośnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. Przebudowa drogi gminnej na działkach nr 179, 189, 163, 128 w Małym Łęcku Gmina Płośnica. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mały Łęck na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 179, 189, 163, 128. W ramach inwestycji planuje się przebudowę drogi na łącznej długości 964 m, w zakresie przebudowa drogi z nawierzchni żwirowej na jezdnię bitumiczną wraz z poboczami gruntowymi, wykonanie chodnika, zatoki autobusowej z wiatą przystankową i peronem oraz zjazdów na posesję, przebudowę zjazdów na posesję i skrzyżowań z istniejącą drogą powiatową i gminną. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej żwirowej do właściwych parametrów technicznych, a po zakończeniu przebudowy zaliczenie tej drogi do kategorii drogi gminnej publicznej. Stan istniejący drogi: droga o nawierzchni żwirowej w bardzo złym stanie technicznym. Brak odpowiedniego odwodnienia powoduje zastój wód opadowych. Brak jest chodników oraz zjazdów do istniejących posesji i zabudowań. Droga przebiega przez teren zabudowy mieszkaniowej i gospodarczej wsi Mały Łęck i ze względu na bardzo zły stan techniczny utrudniony jest dojazd do większości posesji. Brak przystanku autobusowego wraz z peronem stwarza duże zagrożenie wypadkowe dla korzystających z komunikacji autobusowej. Droga posiada połączenie z drogą wyższej kategorii - drogą powiatową nr 1288N Burkat - Wielki Łęck. Przebudowa drogi obejmuje trzy odcinki : Odcinek nr 1 o długości 281m o szerokości jezdni 4,5 m o nawierzchni żwirowej bez poboczy i chodników. Na odcinku tym planuje się wykonanie: a) jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,5 m z dwoma pasami ruchu o szerokości 2,25 m każdy b) poboczy gruntowych utwardzonych tłuczniem po obu stronach jezdni o szerokości 1 m każdy, łącznie 513 m c) chodnika po stronie lewej jezdni usytuowanego przy jezdni o szerokości od 1,5 do 2 m o łącznej długości 18 m d) przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1288 N e) odwodnienie polegające na wykonaniu odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych do rowów Odcinek nr 2 o długości 273 m o nawierzchni żwirowej bez poboczy i chodników. Na odcinku tym planuje się wykonanie: a) jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5 m z dwoma pasami ruchu o szerokości 2,50 m każdy, b) poboczy gruntowych o szerokości 1,25 m każdy po obu stronach drogi łącznie: 438m c) przejścia dla pieszych z oświetleniem solarnym wraz z oznakowaniem aktywnym D-6 z sygnałami świetlnymi zasilanymi panelem solarnym b) zatoki autobusowej z wiatą przystankową i peronem dla korzystających c) chodników usytuowanych po obu stronach jezdni. Po lewej stronie jezdni wybudowany zostanie chodnik o długości 261 m i szerokości 1,5 m, odsunięty od jezdni pasem zieleni o szerokości 0,5 m. d) odwodnienie polegające na wykonaniu odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych do rowów. Odcinek nr 3 o długości 410 m i szerokości 3,5 m o nawierzchni żwirowej bez poboczy i chodników. Na odcinku tym planuje się wykonanie a) jezdni o nawierzchni bitumicznej, z jednym pasem ruchu o szerokości 3,50 m, b) poboczy gruntowych o szerokości 1,25 usytuowanych po obu stronach jezdni o łącznej długości 810 m, d) przebudowa skrzyżowań łączących się z drogą powiatową. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 Projekt Wykonawczy, Załącznik nr 2 Projekt stałej organizacji ruchu Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót Załącznik 4 Przedmiar robót. 2. Zamówienie stanowi roboty budowlane dla których wymagane zgłoszenie robót budowlanych 3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia został zaprojektowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nimi urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie w tym m.in. niezbędne warunki do korzystania z drogi publicznej przez osoby niepełnosprawne. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający posiada wszelkie wymagane prawem pozwolenia do realizacji zamówienia. 6. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 22 000,00 zł 9.2. Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 9.3. Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Przebudowę drogi gminnej na działkach nr 179, 189, 163, 128 w Małym Łęcku Gmina Płośnica b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.02.2018 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 15.02.2018 r. do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). Natomiast kopie dokumentu gwarancji lub poręczenia należy umieścić w jednym opakowaniu z ofertą. 9.3. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta Gmina Płośnica, c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 9.6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 9.7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałaowej składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP b) pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców, lub gdy prawo do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną