Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
- Data zamieszczenia: 2018-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
76270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
REGON: 52387300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej – ul. Rybackiej na terenie kompleksu leśnego w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa infrastruktury drogowej w ramach przebudowy drogi dojazdowej – ul. Rybackiej na terenie kompleksu leśnego w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych poprzez wykonanie: 2.2. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; w związku z przeznaczeniem przedmiotu zamówienia do użytku osób fizycznych, opracowana dokumentacja winna uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz przeznaczenia dla wszystkich użytkowników; 2.3. robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną. 3. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okres gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: 5.1. wykonania robót rozbiórkowych w zakresie drogowym, 5.2. wykonania robót ziemnych, 5.3. wykonania robót w zakresie konstrukcji drogi, 5.4. budowy elementów drogi, 5.5. wykonania robót w zakresie układania nawierzchni drogi, 5.6. wykonania oznakowania drogowego, 5.7. wykonania regulacji i wymiany urządzeń infrastruktury technicznej, 5.8. wykonania przełożenie elementów infrastruktury podziemnej (w tym usunięcia kolizji): wod.-kan., elektroenergetycznej, oświetleniowej, 5.9. wykonania demontażu elementów kanalizacji deszczowej, 5.10. wykonania elementów kanalizacji deszczowej, 5.11. wykonania robót odtworzeniowych nawierzchni. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.7. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
Dodano: 2024-06-16 - Remont kompleksu sportowego „Orlik” przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie
Dodano: 2024-06-11 - Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi gminnej nr 226032G i 226031G - Lubichowo (ul. Prusa i ul. Mickiewicza)
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie stacjonarnego miasteczka rowerowego przy Zespole Szkół w Tuchomiu.
Dodano: 2023-10-09 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-22 - KBO – Zagospodarowanie terenu wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Toruńskiej
Dodano: 2023-09-07 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Olszanica
Dodano: 2023-09-06 - Przebudowa dróg w Wiślinach
Dodano: 2022-09-29 - Przebudowa dróg w Karpinach i Bronisławowie
Dodano: 2021-06-16