Przetargi.pl
„PROWADZENIE WINDYKACJI NALEŻNOŚCI ZA PRZEJAZD BEZ UPRAWNIEŃ LUB BEZ WAŻNEGO BILETU PASAŻERÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W KIELCACH”

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-368 Kielce, ul. Głowackiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3431593, 3431591 , fax. 413 444 732
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Głowackiego 4
    25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3431593, 3431591, fax. 413 444 732
    REGON: 29281989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztm.kielce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PROWADZENIE WINDYKACJI NALEŻNOŚCI ZA PRZEJAZD BEZ UPRAWNIEŃ LUB BEZ WAŻNEGO BILETU PASAŻERÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W KIELCACH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Warunki realizacji zamówienia. 1)Windykacja wykonywana będzie w imieniu Zarządu Transportu Miejskiego, zwanego dalej Zamawiającym. 2)Wykonawca upoważniony będzie do przekazania uprawnień innym podmiotom i osobom nie będącym pracownikami Wykonawcy wyłącznie po uzyskaniu uprzednio zgody Zamawiającego. 3)Koszty związane z windykacją opłat za przejazd bez uprawnień ponosi Wykonawca. 4)Zaawiający nie przyzna Wykonawcy prawa wyłączności do wykonania windykacji. 5)Zamawiający zachowuje prawo do decydowania o powierzeniu również innym podmiotom wykonywania wszystkich lub części usług dotyczących windykacji. 2.Sposób realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia będzie polegać na: a)kierowaniu do dłużników wezwań do zapłaty oraz dodatkowych upomnień (monitów) z zagrożeniem wszczęcia postępowania sądowego; b)badaniu zasadności zarzutów podnoszonych przez dłużników, odmawiających dobrowolnego zaspokojenia wierzytelności w całości lub w części, c)przedstawieniu Zamawiającemu ewentualnych wniosków w sprawie odstąpienia od dalszego prowadzenia czynności windykacyjnych lub egzekucji, d)negocjowaniu z dłużnikiem możliwości i opłacalności ugodowego sposobu załatwienia sprawy spornej części należności oraz przedstawieniu Zamawiającemu do akceptacji ewentualnych warunków proponowanej ugody z dłużnikiem, e)za każdorazową zgodą Zamawiającego kierowanie dochodzenia wierzytelności na drogę sądową, f)reprezentowaniu Zamawiającego w postępowaniu sądowym i egzekucyjnym, g)kierowaniu do komorników wniosków dotyczących wszczęcia i prowadzenia egzekucji, 3.Wartość zamówienia. 1)Miesięcznym wynagrodzeniem Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie kwota stanowiąca wysokość miesięcznych wpływów z wyegzekwowanych opłat dodatkowych (brutto) i należności za przejazd pomnożona przez wysokość prowizji w procentach od wyegzekwowanych należności procentowej podanej w Ofercie cenowej składanej przez Oferenta. 2)Za opłaty wyegzekwowane uważane są wyłącznie takie opłaty, które zostały faktycznie wpłacone na rachunek Zamawiającego lub do kasy przez osoby, wobec których Wykonawca podjął czynności windykacyjne. 3)Szczegółowe informacje dotyczące rozliczeń i zapłaty za wykonaną usługę zawiera „Wzór Umowy” – Załącznik Nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79940000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1,2 i 8 ustawy i w tym zakresie wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia: a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2019 r. poz. 498); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków - wymagany dokument; zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument; zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Kolejnym wymaganym dokumentem na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji o której mowa w pkt. b) jest; oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach