Przetargi.pl
Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2021 rozgrywanego w Lublinie w dniach 11-14 lutego 2021, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na żywo na kanałach grupy POLSAT.

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2021 rozgrywanego w Lublinie w dniach 11-14 lutego 2021, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na żywo na kanałach grupy POLSAT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Emisja logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokół boiska w wymiarze 12% czasu reklamowego. 2) Umieszczenie naklejki na parkiet o średnicy 3,6m w kole środkowym z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. 3) Umieszczenie naklejki z nazwą Miasta w pasie bezpieczeństwa (przy linii środkowej parkietu) o wymiarach 10 x 1,3 m, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. 4) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na dwóch ściankach medialnych w ilości po 20 okienek/modułów o wymiarach 20x10 cm, przypadających na każdą ze ścianek, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. 5) Umieszczenie dwóch naklejek w kształcie trapezu z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji na materacach podkoszowych (na każdym po 1 szt.) o wymiarach rzeczywistych 65 x 17 cm, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. 6) Umieszczenie czterech logotypów Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 180 x 50 cm na dwóch bannerach znajdujących się wzdłuż dłuższych boków boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem. 7) Umieszczenie dwóch logotypów Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 150 x 40 cm na bannerze znajdującym się wzdłuż krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem. 8) Umieszczenie dwóch logotypów Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 120 x 30 cm na bannerze znajdującym się wzdłuż krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem. 9) Umieszczenie czterech ścianek promocyjnych o szerokości 90 cm z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji w hali, gdzie rozgrywany będzie Turniej. 10) Umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysokości min. 2 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji wewnątrz hali, gdzie rozgrywany będzie Turniej. 11) Umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysokości min. 3 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji przed wejściem do hali (od ul. K. Wielkiego), gdzie rozgrywany będzie Turniej. 12) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na planszy sponsorskiej w materiałach wideo poświęconych Turniejowi, publikowanych w mediach społecznościowych Wykonawcy i na stronie www.plk.pl 13) Umieszczenie na stronie www.plk.pl logotypu Lublin – Miasto Inspiracji z zapisem „Miasto Gospodarz” o wysokości min. 120 px i proporcjonalnej szerokości wraz z aktywnym linkiem do strony www.lublin.eu 14) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej umieszczanej na wszystkich materiałach graficznych drukowanych oraz internetowych dotyczących Turnieju, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją. 15) Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji w newsletterze dotyczącym Turnieju w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach