Przetargi.pl
Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku

"Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Pocztowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282962, 4282598 , fax. 874 282 962
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Administrator" Sp. z o.o.
    ul. Pocztowa 3
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282962, 4282598, fax. 874 282 962
    REGON: 79037622000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży sanitarnej oraz przeglądy gazowe w budynkach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez Zamawiającego w zakresie: - instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacje zimnej i ciepłej wody - instalacje centralnego ogrzewania - instalacje gazowe oraz przeglądy instalacji gazowej wynikające z przepisów prawa budowlanego - remonty i konserwacje instalacji w lokalach mieszkalnych i przygotowywanych do zasiedlenia - pełnienie pogotowia hydraulicznego w dni powszednie od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego oraz w soboty i dni świąteczne. Szczegółowy zakres obowiązków przedmiotu umowy: Instalacja wodno - kanalizacyjna : -likwidowanie miejscowych przecieków z instalacji wodnej łącznie z zaworem i wymiana niesprawnych zaworów wodnych na instalacji oraz wymiana uszkodzonych odcinków rurociągu wodnego. -czyszczenie i udrażnianie pionów, poziomów kanalizacyjnych, czyszczenie przykanalików (poziomy, piony ,rury wywiewne i wywiewki). -usuwanie miejscowych przecieków na poziomach i pionach kanalizacyjnych łącznie z wymianą poszczególnych elementów (odcinki rurociągów kształtki, rewizje, dekle rewizji, wywiewki), -zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem. Instalacja centralnego ogrzewania : -konserwacja instalacji i urządzeń c.o. polegająca na usuwaniu przecieków na całej instalacji, wymianie uszkodzonych zaworów grzejnikowych, grzejników, zaworów podpionowych i odcinających, automatów odpowietrzających, termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach (instalacja c. o. podłączona do sieci c.o. lub zasilana z kotłowni lokalnej budynku jest poza węzłem i kotłownią w całości), odpowietrzanie instalacji i grzejników c. o. w czasie sezonu grzewczego oraz rozruchu c. o. w momencie rozpoczęcia sezonu grzewczego). -sprawdzanie prawidłowości regulacji instalacji c. o. Instalacja gazowa: -konserwacja instalacji gazowej łącznie z zaworami, polegająca na: wykonywaniu prób szczelności instalacji , usuwaniu uchodzeń gazu z instalacji w mieszkaniach komunalnych, wymiana uszkodzonych rurociągów i zaworów w mieszkaniach komunalnych, konserwacja szafek na głównych kurkach gazowych, - budowa instalacji wewnętrznej gazu ziemnego w lokalach komunalnych -okresowe (1 raz w ciągu roku) sprawdzenie sprawności technicznej instalacji gazowej. Inne prace: -prowadzenie pogotowia technicznego do usuwania awarii w dni powszednie od godz. 15:00 do 07:00 dnia następnego i 24 godz. w dni wolne od pracy i święta, -prace hydrauliczne w ramach zleconych konserwacji i remontów mieszkań i pustostanów komunalnych. 2. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączniku Nr 2.2 do umowy stanowiącym integralną część umowy. 3. Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Powszechnie obowiązujące przepisy prawa nie wymagają posiadania przez wykonawców szczególnych uprawnień w postaci koncesji, zezwoleń licencji, których posiadanie byłoby konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach