Przetargi.pl
„ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej ”

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej” w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku, przy ul: Kościuszki 68. Kod CPV 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych; Kod CPV 45215141-7 Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych w tym: kod CPV 45262500-6 Roboty murarskie i murowe kod CPV 45311300-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych kod CPV 45330000-0 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne kod CPV 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych kod CPV 45421131-1 Instalowanie drzwi kod CPV 45421145-2 Instalowanie rolet kod CPV 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych kod CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian kod CPV 45442100-8 Roboty malarskie kod CPV 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę zadanie. 1) Zadanie nr: 1 Modernizacja Pododdziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej; 2) Zadanie nr: 2 Modernizacja Bloku Operacyjnego ad.1) Zadanie nr:1 - zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje modernizację Pododdziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej poprzez przebudowę w zakresie nowej łazienki w pokoju 1 osobowym, wyburzenie ściany działowej dla połączenia dwóch pokoi 3 osobowych i utworzenie jednego pokoju 5 osobowego oraz wszystkie prace wykończeniowe zgodnie z projektem budowlanym, o którym mowa w pkt 3.4. Całkowita powierzchnia modernizowanych pomieszczeń wynosi- ok.290 m². ad.2) Zadania nr:2- zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje modernizację Bloku Operacyjnego poprzez przebudowę wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym wentylacji mechanicznej i gazów medycznych mająca na celu powiększenie powierzchni, poprawę jego funkcjonowania, unowocześnienie, polepszenie warunków higieniczno- sanitarnych personelu i pacjentów z uwzględnieniem możliwości technicznych wynikających z istniejącego układu funkcjonalnego i substancji budowlanej. Dostawę i montaż lamp operacyjnych, a także wykonanie systemu zarządzania sala operacyjną. Całkowita powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy wynosi netto: ok. 1. 101,02 m². 3.Roboty budowlane obejmują następujące branże: 1) konstrukcyjno – budowlaną (wyburzenie części ścianek działowych, wykonanie przebić w ścianach i przez stropy, wykonanie przebić w ścianach na otwory drzwiowe, ułożenie nadproży w miejscach przebić przez ściany, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie wzmocnień stropów pod urządzenia, itp.); 2) branżę ogólnobudowlaną (skucie istniejących tynków, demontaż stropów podwieszanych, demontaż starej stolarki drzwiowej i parapetów, skucie okładzin ściennych i posadzkowych, wykonanie wydzieleń p-poż, wykonanie nowych ścianek działowych montaż regipsów, zamontowanie nowej stolarki i ślusarki drzwiowej itp.; 3) branże instalacyjną (elektryczną, c.o., wod-kan., wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych, komputerową i telefoniczną); 4) roboty wykończeniowe (wykonanie warstw posadzkowych, , układanie wykładziny podłogowej, wykończenie ścian, montaż sufitu podwieszanego, listew odbojowych, malowanie, montaż żaluzji oraz urządzeń przewidzianych w projekcie, a także wszystkie inne prace wykończeniowe). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, a także wymagania techniczne lamp operacyjnych, opis systemu zarządzania salą operacyjną, zwane dalej dokumentacją projektową – stanowią załącznik nr:1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 75 000,00 PLN za cały przedmiot zamówienia ( słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100), lub na wybrane przez wykonawcę zadanie. 2) Zadanie nr: 1 w wysokości 5 000,00 PLN; 3) Zadanie nr: 2 w wysokości 70 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.7.2.1 SIWZ) może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.7.3.1 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach