Przetargi.pl
„ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej ” : Modernizacja Pododdziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej ” : Modernizacja Pododdziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „ Poprawa jakości i dostępności usług świadczonych przez SP ZOZ w Brzesku poprzez inwestycje w Blok Operacyjny i Pododdział Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej” - Modernizacja Pododdziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku, przy ul: Kościuszki 68. Kod CPV 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych; w tym: kod CPV 45262500-6 Roboty murarskie i murowe kod CPV 45311300-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych kod CPV 45330000-0 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne kod CPV 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych kod CPV 45421131-1 Instalowanie drzwi kod CPV 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych kod CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian kod CPV 45442100-8 Roboty malarskie kod CPV 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje modernizację Pododdziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej poprzez przebudowę w zakresie nowej łazienki w pokoju 1 osobowym, wyburzenie ściany działowej dla połączenia dwóch pokoi 3 osobowych i utworzenie jednego pokoju 5 osobowego oraz wszystkie prace wykończeniowe zgodnie z projektem budowlanym, o którym mowa w pkt 3.4. Całkowita powierzchnia modernizowanych pomieszczeń wynosi- ok.290 m 3. Roboty budowlane obejmują następujące branże: 1) konstrukcyjno – budowlaną (wyburzenie części ścianek działowych, wykonanie przebić w ścianach na otwory drzwiowe, ułożenie nadproży w miejscach przebić przez ściany, wykonanie nowych ścianek działowych, itp. roboty); 2) branżę ogólnobudowlaną (skucie istniejących tynków, demontaż starej stolarki drzwiowej i parapetów, skucie okładzin ściennych i posadzkowych, wykonanie nowych ścianek działowych montaż regipsów, zamontowanie nowej stolarki i ślusarki drzwiowej itp.; 3) branże instalacyjną (elektryczną, c.o., wod-kan., wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych, komputerową i telefoniczną); 4) roboty wykończeniowe (wykonanie warstw posadzkowych, układanie wykładziny podłogowej, wykończenie ścian, montaż sufitu podwieszanego, listew odbojowych, malowanie, montaż żaluzji oraz urządzeń przewidzianych w projekcie, a także wszystkie inne prace wykończeniowe). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, zwane dalej dokumentacją projektową – stanowią załącznik nr:1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), lub na wybrane przez wykonawcę zadanie. 2) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3) W zależności od woli wykonawcy, wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: b) w BOŚ S.A. O/Tarnów 08 1540 1203 2053 4286 3676 0001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r, poz. 110). 4) Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po zawarciu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art 46 ustawy Pzp. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4- 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.7.2.1w SIWZ) może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.7.3.1w SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach