Przetargi.pl
Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:  Koszeniu trawników,  Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów,  Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów,  Odchwaszczeniu chemicznym alejek i powierzchni,  Zbiórce i wywozie liści,  Pozostałych pracach związanych z: • porządkowaniem terenów zielonych, • sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich, • opróżnianiem pojemników na odpady, • konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.). Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu w mieście Oborniki Śląskie:  powierzchnia ogólna terenu – 19,787 ha,  powierzchnia trawników – 11,87 ha,  powierzchnia rabat – 625 m2,  powierzchnia żywopłotów – 3662 m2,  powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 3214,33 m2,  powierzchnia alejek – 7491 m2,  ilość pojemników na odpady zmieszane – 105 szt.  ilość pojemników na odpady segregowane – 22 szt.  ilość ławek – 143 szt.  inne urządzenia rekreacyjne – 33 szt. Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:  powierzchnia ogólna terenu – 9,758 ha,  powierzchnia trawników – 7,118 ha,  powierzchnia rabat – 46 m2,  powierzchnia żywopłotów – 131 m2,  powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 20 m2,  powierzchnia alejek –403,02 m2,  ilość pojemników na odpady zmieszane – 62 szt.  ilość ławek – 110 szt.,  inne urządzenia rekreacyjne – ok. 143 szt. Wykonawca ma obowiązek również:  usunąć żywopłot o powierzchni ok. 7 m2 znajdujący się przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, do dnia 30 kwietnia 2018 r.,  pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze palisander odeskowanie ławek parkowych w ilości 23 zlokalizowanych w parku miejskim znajdującym się pomiędzy rondem im. A. Natalii-Świat a ul. Trzebnicką oraz w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich do dnia 15 maja 2018 r.,  pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze orzecha lub mahoniu ławki miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. – 3 szt.; przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śl. – 1 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. – 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. – 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. – 3 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. – 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl. – 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. – 2 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. – 2 szt.) do dnia 15 maja 2018 r.  regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach,  zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich. Kwietniki z roślinami zapewnia Zamawiający,  wykonać nasadzenia i zamontować kwietnik piętrowy u zbiegu ul. Trzebnickiej i Dworcowej w Obornikach Śląskich oraz 8 donic o śr.=55 cm i h=55 cm (4 – przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A), 2 – przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek B), 2 – obelisk). Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię,  wykonać nasadzenia i zamontować kwietniki (7 szt.) na konstrukcjach stalowych typu Litoral wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię,  wykonać nasadzenia i ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię,  wykonać nasadzenia roślin jednorocznych przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A) na powierzchni oraz na obelisku w Obornikach Śląskich, Rośliny zapewnia Zamawiający,  podlewać raz dziennie (w godzinach porannych) kwietniki i donice ww. powyżej oraz: • kwietnik h=310 cm zlokalizowany na rondzie im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, • kwietnik h=260 cm zlokalizowany w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich, • kwietnik h=200 cm zlokalizowany na skwerze przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śląskich, • 2 kwietniki h=101 cm zlokalizowane w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich, • 6 kwietników wiszących h=55 cm zamontowanych wokół ww. ronda.  w okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu. Podlewanie należy wykonywać we wczesnych godzinach porannych lub w godzinach wieczornych. W przypadku, gdy rośliny zostaną podlewane w innych godzinach, co skutkować będzie uszkodzeniem/sparzeniem rośliny, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany roślin na swój koszt. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający. W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic sześć razy w roku, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień (dalej zwane: SIWZ): a) załącznik nr 1a – specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie b) załącznik nr 1 b – specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie c) załącznik nr 2 – zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni d) załącznik nr 3 – zakres merytoryczny prac wykonywanych na terenach zieleni (rabaty i skwery miejskie) e) załącznik nr 5– formularz ofertowy f) załącznik nr 4a, 4b – harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz osób<.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach