Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
ul. Trzebnicka 1
55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
REGON: 93193508100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oborniki-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na: Koszeniu trawników, Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów, Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów, Odchwaszczeniu chemicznym alejek i powierzchni, Zbiórce i wywozie liści, Pozostałych pracach związanych z: • porządkowaniem terenów zielonych, • sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich, • opróżnianiem pojemników na odpady, • konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.). Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu w mieście Oborniki Śląskie: powierzchnia ogólna terenu – 19,787 ha, powierzchnia trawników – 11,87 ha, powierzchnia rabat – 625 m2, powierzchnia żywopłotów – 3662 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 3214,33 m2, powierzchnia alejek – 7491 m2, ilość pojemników na odpady zmieszane – 105 szt. ilość pojemników na odpady segregowane – 22 szt. ilość ławek – 143 szt. inne urządzenia rekreacyjne – 33 szt. Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie: powierzchnia ogólna terenu – 9,758 ha, powierzchnia trawników – 7,118 ha, powierzchnia rabat – 46 m2, powierzchnia żywopłotów – 131 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 20 m2, powierzchnia alejek –403,02 m2, ilość pojemników na odpady zmieszane – 62 szt. ilość ławek – 110 szt., inne urządzenia rekreacyjne – ok. 143 szt. Wykonawca ma obowiązek również: usunąć żywopłot o powierzchni ok. 7 m2 znajdujący się przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, do dnia 30 kwietnia 2018 r., pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze palisander odeskowanie ławek parkowych w ilości 23 zlokalizowanych w parku miejskim znajdującym się pomiędzy rondem im. A. Natalii-Świat a ul. Trzebnicką oraz w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich do dnia 15 maja 2018 r., pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze orzecha lub mahoniu ławki miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. – 3 szt.; przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śl. – 1 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. – 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. – 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. – 3 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. – 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl. – 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. – 2 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. – 2 szt.) do dnia 15 maja 2018 r. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach, zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich. Kwietniki z roślinami zapewnia Zamawiający, wykonać nasadzenia i zamontować kwietnik piętrowy u zbiegu ul. Trzebnickiej i Dworcowej w Obornikach Śląskich oraz 8 donic o śr.=55 cm i h=55 cm (4 – przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A), 2 – przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek B), 2 – obelisk). Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię, wykonać nasadzenia i zamontować kwietniki (7 szt.) na konstrukcjach stalowych typu Litoral wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię, wykonać nasadzenia i ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca – ziemię, wykonać nasadzenia roślin jednorocznych przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A) na powierzchni oraz na obelisku w Obornikach Śląskich, Rośliny zapewnia Zamawiający, podlewać raz dziennie (w godzinach porannych) kwietniki i donice ww. powyżej oraz: • kwietnik h=310 cm zlokalizowany na rondzie im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, • kwietnik h=260 cm zlokalizowany w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich, • kwietnik h=200 cm zlokalizowany na skwerze przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śląskich, • 2 kwietniki h=101 cm zlokalizowane w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich, • 6 kwietników wiszących h=55 cm zamontowanych wokół ww. ronda. w okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu. Podlewanie należy wykonywać we wczesnych godzinach porannych lub w godzinach wieczornych. W przypadku, gdy rośliny zostaną podlewane w innych godzinach, co skutkować będzie uszkodzeniem/sparzeniem rośliny, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany roślin na swój koszt. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający. W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic sześć razy w roku, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień (dalej zwane: SIWZ): a) załącznik nr 1a – specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie b) załącznik nr 1 b – specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie c) załącznik nr 2 – zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni d) załącznik nr 3 – zakres merytoryczny prac wykonywanych na terenach zieleni (rabaty i skwery miejskie) e) załącznik nr 5– formularz ofertowy f) załącznik nr 4a, 4b – harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz danych zawartych w formularzu >Wykaz osób<.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych- na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2024 r.
Dodano: 2024-05-28 - Drobne aranżacje zieleni
Dodano: 2024-05-14 - Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska
Dodano: 2024-05-06 - Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-06 - Utrzymanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2024 r.
Dodano: 2024-01-30 - Zwiększenie powierzchni retencyjnej oraz biologicznie czynnej w Polanicy - Zdroju - 4 zadania
Dodano: 2023-11-10 - Zwiększenie powierzchni retencyjnej oraz biologicznie czynnej w Polanicy - Zdroju - 4 zadania.
Dodano: 2023-11-10 - Zwiększenie powierzchni retencyjnej oraz biologicznie czynnej w Polanicy - Zdroju - 4 zadania
Dodano: 2023-10-31 - Ochrona i zwiększanie różnorodności biologicznej wraz z jej utrzymaniem w ramach zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja zabytkowego parku w Rogowie Legnickim”
Dodano: 2023-08-29 - Pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Lądek-Zdrój
Dodano: 2023-07-05