Gmina Nowe ogłasza przetarg
- Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
- Data zamieszczenia: 2019-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
Pl. Św. Rocha 5
86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
REGON: 92351038000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej w obrębie geodezyjnym Rychława na działce nr 184 – etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują w szczególności: 1) Roboty ziemne i przygotowawcze a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych: 0,45 km b) Odhumusowanie: 2 x 1,0m x 450m x 0,15m = 135 m3 c) Wywóz urobku do 2km: 135 m3 d) Wykonanie wykopów w gruncie kat. I: 150mb x 2,0m x 0,5m = 150 m3 e) Formowanie i zagęszczanie nasypów : 150 m3 f) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne: 4,5m x 450m = 2025 m2 2) Podbudowy a) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kłsm 0/63 gr. 15cm: 4,2m x 450m = 1890 m2 b) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kłsm 0/31,5mm - warstwa klinująca gr. 5cm: 4,2 x 450m = 1890 m2 c) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z kłsm i skropienie emulsją: 1890 m2 d) Wykonanie warstwy wiążącej z Ac11w gr. 4cm: 450 m x 4,1 m = 1845 m2 e) Skropienie i oczyszczenie nawierzchni bit.: 1845 m2 f) Wykonanie warstwy ścieralnej z Ac11s gr. 4cm: 450m x 4,0m = 1800 m2 g) Wykonanie poboczy z kłsm 0/31,5 gr. 8cm : 450 x 2 x 0,75 = 675 m2 3) Zjazdy a) Wykonanie koryta pod zjazdy gr. 15cm: 100 m2 b) Wykonanie podbudowy z kłsm gr. 15cm : 100 m2 c) Wykonanie warstwy ścieralnej z Ac11s gr. 5cm: 90 m2 4) Roboty wykończeniowe a) Plantowanie poboczy gruntowych, obrobienie na czysto: 2 x 450m x 0,5m = 450m2 b) Ustawienie nowego oznakowania pionowego: 4 szt. ( ograniczenia prędkości 2 x „60”; 1 x A7, 1x A30) c) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 1 komplet Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie nadzorował również inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym miedzy innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badanie zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Symbol Centralnej Klasyfikacji Produktów wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Wykonawca w celu sporządzenia oferty zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją przetargową do zamówienia na roboty budowlane pn.: „Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej w obrębie geodezyjnym Rychława na działce nr 184 – etap I” , które są opublikowane na stronie http://bip.gminanowe.pl/?c=4714 w zakładce Przetargi z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zleca, Wykonawca zobowiązuje się pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o których mowa w pkt. 1. Do obowiązków wykonawcy należy: a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane i warunkami ewentualnego pozwolenia na budowę; b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonanie z projektem, ewentualnym pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową, Inspektor Nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego; c) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji; d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; e) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych, odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych; g) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; h) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; i) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; j) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; k) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; l) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; ł) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; m) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych; n) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; o) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; r) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; s) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokołu konieczności podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej; t) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego; Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– Załącznik Nr 5 (zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale). Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-07-04 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29