Przetargi.pl
: Opracowanie projektu budowlanego budowy ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż dróg powiatowych w msc. Umer – Kołomań wraz z przebudową drogi w msc. Umer

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : Opracowanie projektu budowlanego budowy ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż dróg powiatowych w msc. Umer – Kołomań wraz z przebudową drogi w msc. Umer
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. „Projekt budowlany budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż dróg powiatowych w msc. Umer – Kołomań wraz z przebudową drogi w msc. Umer”, uzyskanie ostatecznej decyzji ZRID na odcinku od włączenia z drogi wojewódzkiej Nr 750 Barcza – Ćmińsk do drogi wewnętrznej (zjazd na parking) obejmującego budowę ciągu pieszo-rowerowego, przebudowę mostu tj. poszerzenie. Zakres prac zaznaczony na mapie kolorem pomarańczowym i niebieskim; 2) Uzyskanie Pozwolenia na budowę ewentualnie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę ciągu pieszego (chodnika) w granicach istniejącego pasa drogowego na pozostałych odcinkach dróg: - w msc. Umer od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 0467T do końca zabudowy drogi, - w msc. Kołomań od zjazdu na parking (drogi wewnętrznej) do końca zabudowy drogi. Zakres prac zaznaczony na mapie kolorem żółtym).: 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuję 1.Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500. Projekty podziałów nieruchomości (według potrzeb) dla ciągu pieszo-rowerowego powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz.2663). 2.Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. 3.Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych z odwodnienia drogi w przypadku zajścia takiej konieczności, 4.Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia w przypadku zajścia takiej potrzeby, 5.Wykonanie koncepcji projektu wraz z przebudową urządzeń technicznych kolidujących z zakresem zamówienia w przypadku zajścia takiej sytuacji (zlokalizowanych w ciągu pieszo-rowerowym słupów energetycznych lub telekomunikacyjnych) i przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego. 6.Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy: a) ciągu pieszo - rowerowego wraz z przebudową mostu, oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji ZRID na odcinku od włączenia z drogi wojewódzkiej Nr 750 do włączenia z drogą wewnętrzną (zjazd na parking); b) ciągu pieszego (chodnika) oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji-Pozwolenia na budowę lub dokonanie stosownych zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę na odcinku drogi: - w msc. Umer od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 0467T do końca zabudowy drogi, - w msc. Kołomań od zjazdu na parking (drogi wewnętrznej) do końca zabudowy drogi. c) kanału technologicznego, 7.Zakładany zakres projektowy drogi obejmuje załącznik nr 2 - ciąg pieszo – rowerowy i ciąg pieszy (chodnik ); 7.2.Wykonanie projektu odwodnienia z uwzględnieniem odbioru wód z odwodnienia dróg wewnętrznych oznaczonych w mpzp sołectwa Umer i Kołomań symbolem KD-D-10 m; KDW- 8 m; KDW1- 8 m w przypadku zajścia takiej sytuacji –Zał. Nr 3 i Nr 4 (mapy poglądowe mpzp sołectw z zaznaczoną trasą ciągu pieszo- rowerowego wraz z przebudową mostu, oraz ciągu pieszego ( chodnika ); 7.3.Umocnienie rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi płytami chodnikowymi ( spód i boki do wysokości jednej płyty) lub przyjąć inne alternatywne rozwiązanie; 7.4.Regulacja studzienek kanalizacyjnych zlokalizowanych w pasie drogi z uwzględnieniem nowej nawierzchni na długości projektowanej przebudowy drogi, 7.5.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu; 7.6.Wykonanie projektu ciągu pieszego (chodnika) z kostki brukowej koloru czerwonego; a ciągu pieszo –rowerowego o nawierzchni bitumicznej (asfaltu), 7.7.Wykonanie projektu zjazdów: - nawierzchnia z kostki szarej na zjazdach na szerokości chodnika, na pozostałej części pasa drogowego z kruszywa, - zjazdy na drogi publiczne o nawierzchni bitumicznej; 8. Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr nieruchomości do usunięcia przypadku zaistniałej takiej sytuacji; 9. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 10. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego); 11. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym; 12. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 14. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania decyzji zrid, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji; 15. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów); 16.Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego. 17. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami bhp, p.poż. i sanitarnohigienicznymi, oraz stanem prawnym obowiązującym na dzień przekazania Zamawiającemu ze szczegółowością wynikającą z: • Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r.,poz.1474 ze zm.), • Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.1186 ze zm.), • Rozporządzenia Ministra transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r.poz.1935 t.j. ze zm.), • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r.poz.1129 ze zm.) • Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124 ze zm. t.j.) • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1395 t.j. ze zm.); • Ustawy z dnia 27.04.2001r.Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019 r.poz.150 ze zm.); • Ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz. 797 –tekst jedn.), • Innych aktów prawa powszechnie obowiązujących, 18 Zakres opracowania projektu podziału nieruchomości pod ciąg pieszo rowerowy wraz z przebudową mostu(poszerzeniem) obejmuje: a) Sporządzenie projektu podziału nieruchomości – 6 egz., b) Zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy, c) Wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości z udziałem Zarządcy Drogi, d) Sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne, e) Mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych – 5 egz., f) Wykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej – lub w razie jej braku – w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości – 2 egz., g) Mapę zbiorczą zawierającą projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych – 3 egz., h) Skrócony wypis hipoteczny – 1 egz., i) Opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie – 1 egz., j) Zarys pomiarowy., k) Wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie dwg na nośniku CD i w formie papierowej – po 1 egz., l) Wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych: - wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym ogrodzeniu – po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji., - punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 18.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 18.3.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn: „Opracowanie projektu budowlanego budowy ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż dróg powiatowych w msc. Umer – Kołomań wraz z przebudową drogi w msc. Umer”. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 18.5.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 18.6.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 18.7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.8.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 18.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w wypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, Wymagana forma – oryginał. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ - wymagana forma oryginał. 6. dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach