Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z wyliczeniem szacunkowych kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boiska przy Zespole Szkół nr 49 ul. Tołstoja 2”

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z wyliczeniem szacunkowych kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boiska przy Zespole Szkół nr 49 ul. Tołstoja 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Roz-porządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowla-nych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U z 2013r. poz. 1129 ze zm.); b) Sporządzenie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia me-tod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac pro-jektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-kosztorysowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.); c) Program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez Wykonawcę będzie stanowił dokument opisu-jący przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane w for-mule „zaprojektuj i wybuduj” na wybór wykonawcy robót. Postępowanie na wybór wykonawcy ro-bót budowlanych będzie prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i opracowa-nia wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z ww. ustawą; d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 3A oraz wzór umowy – zał. nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ; b) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa; (jeżeli dotyczy, złożyć wraz z ofertą) c) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), (złożyć wraz z ofertą, chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp.) d) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, (jeżeli doty-czy, złożyć wraz z ofertą) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że:  zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą;  zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;  podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. e) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert(art.86 ust.5 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1.pkt.23 ustawy – wg wzoru określonego w zał. Nr 8 do siwz. Wraz z przedstawieniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia (nie wymagane na etapie składania ofert). 3. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji III.7 ogłoszenia. 4. ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty, który powinien zawierać w szczególności wskazanie:  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,  wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem adresu siedziby,  ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności do grupy kapitałowej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa odrębnie. 5) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu danego Wykonawcy). 6) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt-5, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem, którego należy oznaczyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach