Przetargi.pl
„Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm w sezonie zima 2019-2020 roku – VIII części”.

Gmina Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5637363 , fax. 82 5637793
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
    Pokrówka, ul. Gminna 18
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5637363, fax. 82 5637793
    REGON: 53239800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm w sezonie zima 2019-2020 roku – VIII części”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Chełm w sezonie zima 2019 – 2020 roku – VIII części. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na VIII części, jak poniżej: Część I zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Janów, Podgórze, Henrysin. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części I wynosi ok. 450. Część II zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Stołpie, Tytusin, Nowosiółki, Nowosiółki-Kolonia, Ochoża-Kolonia, Józefin. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części II wynosi ok. 400. Część III zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Staw, Parypse, Horodyszcze-Kolonia, Horodyszcze. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części III wynosi ok. 400. Część IV zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Okszów, Stańków, Nowiny, Wólka Czułczycka, Zarzecze. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części IV wynosi ok. 450. Część V zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Srebrzyszcze, Koza-Gotówka. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części V wynosi ok. 250. Część VI zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Zawadówka, Rudka, Żółtańce, Żółtańce-Kolonia. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VI wynosi ok. 400. Część VII zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Pokrówka, Strupin Duży, Strupin Mały, Strupin Łanowy, Rożdżałów, Krzywice. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VII wynosi ok. 450. Część VIII zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Depułtycze Królewskie, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Stare Depułtycze, Wojniaki, Uher, Weremowice, Zagroda, Ludwinów. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VIII wynosi ok. 550. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie VIII części zamówienia. Łączna ilość pracy sprzętu w sezonie ok. 3350 godzin. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przystąpienia do prowadzenia akcji zimowej po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych; 2) samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywne opady śniegu – po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji; 3) usuwania śniegu z dróg (płużenie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; 4) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu 2,5 godziny podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zleceniodawcy zakresu i rodzaju usług do wykonania, 5) w szczególnie trudnych warunkach atmosferycznych należy odśnieżyć w pierwszej kolejności jeden pas ruchu, wykonując tzw. mijanki w zasięgu widoczności (ok. 200 – 300 m), 6) używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego; 7) wyposażenia operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej; 8) wyznaczenia osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu; 9) każdego dnia zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowego przeprowadzenia akcji zimowej związanej z odśnieżaniem; 10) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. Z 2017 r. poz.2355 ze zm.). 2.6. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego: 1) Przestrzeganie przepisów: a) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2017 r. poz.2222 z późn. zm.), c) Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), d) Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1457z późn. zm.), e) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960). 2) Wykonawca dostosowuje organizacje pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach