Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki

Gmina Czemierniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-306 Czemierniki, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3513003 w. 22 , fax. 83 3513031
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czemierniki
    ul. Zamkowa 9
    21-306 Czemierniki, woj. lubelskie
    tel. 83 3513003 w. 22, fax. 83 3513031
    REGON: 53528000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczemierniki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na terenie gminy Czemierniki z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy. Szacowana ilość odpadów w czasie trwania zamówienia 850 Mg. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić mieszkańcom gminy Czemierniki worki na odpady komunalne selektywnie zbierane na warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji. Transport odpadów ma się odbywać do instalacji zastępczej tj. Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych Adamki w Białej /ZZOK/. 4. W zakresie zamówienia jest także odbiór, transport i zagospodarowanie zebranych odpadów w PSZOK. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) mieści się przy ulicy Parczewskiej 57, 21-306 Czemierniki. Odpady zebrane w PSZOK i podczas zbiórek akcyjnych wykonawca zagospodaruje poprzez przekazywanie do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych ,,Adamki” w miejscowości Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski, w celu odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w zakresie posiadanego przez tenże zakład pozwolenia zintegrowanego. Odpady inne niż wskazane w ww. pozwoleniu zintegrowanym, powinny być przekazane do wybranej przez Wykonawcę instalacji odzysku i unieszkodliwiania. Opłatę z tytułu przekazania tych odpadów ponosi Wykonawca. Wykonawca poprzez przekazanie do instalacji przetwarzania odpadów wskazanych w opisie zamówienia z nieruchomości położonych na terenie Gminy Czemierniki, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1454) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czemierniki zwanym dalej uchwałą. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych 1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy) następujących frakcji odpadów: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) papier c) metale i tworzywa sztuczne d) szkło, e) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów f) popioły paleniskowe, g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wydrukowanie i przekazanie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów komunalnych w terminie do dnia 3 stycznia 2019 roku. Zamawiający wymaga żeby harmonogram wywozu był przygotowany na papierze w formacie A4, w kolorze, Na harmonogramie powinny być dodatkowo zamieszczone następujące informacje: - nazwa i adres Wykonawcy - telefon kontaktowy Wykonawcy - opis poszczególnych frakcji odbieranych odpadów. Wykonawca ma obowiązek sporządzania: a) dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów komunalnych, tj. kart przekazania odpadów – co miesiąc b) półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymanie czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujących prace przy odbiorze i transportu odpadów komunalnych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek wskazany w ppkt 1) dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia przekaże Zamawiającemu oświadczenie że pracownicy wykonujący czynności o których mowa w ppkt 1) są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem liczby pracowników. 4) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności określone w ppkt 1), Wykonawca każdorazowo przekazuje Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych, nowe oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi na umowę o pracę. W tym celu Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami, umożliwiających sprawdzenie czy osoby, o których mowa w ppkt. 1) i 2) są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca powinien być wpisany do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Czemierniki dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Czemierniki b) powinien posiadać wpis w Rejestrze BDO i w dziale VII kody odpadów obejmujących przedmiot zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach