Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów w Serocku przy ul. Nasielskiej 21 oraz odpadów zbieranych w aptekach i placówkach medycznych na terenie miasta i gminy Serock w 2020 roku.

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Nasielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 75 73 , fax. 22 782 75 73
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Nasielska 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 75 73, fax. 22 782 75 73
    REGON: 14209678300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgzgk.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów w Serocku przy ul. Nasielskiej 21 oraz odpadów zbieranych w aptekach i placówkach medycznych na terenie miasta i gminy Serock w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Nasielskiej 21 oraz odpadów zbieranych w aptekach i placówkach medycznych 2) na terenie miasta i gminy Serock w Serocku: a) odpady ulegające biodegradacji – 20 02 01, b) odpady wielkogabarytowe – 20 03 07, c) odpady opakowaniowe (szkło, papier, plastik, metal, opakowania wielomateriałowe) – 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, d) odpady problematyczne powstające w gospodarstwach domowych (chemikalia, rozpuszczalniki, opakowania po farbach i lakierach, detergenty zawierające substancje niebezpieczne oraz opakowania po nich) – 15 01 10*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80. e) odpady budowlane – 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03. f) zużyte opony – 16 01 03 g) odpady w postaci przeterminowanych leków – 20 01 32 h) odpady nie kwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek – 20 01 99 3) zapewnienie pojemników zbiorczych (kontenerów) na odpady wskazane w punktach a-f. 4) odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych w aptekach i placówkach medycznych na terenie miasta i gminy Serock: a) odpady w postaci przeterminowanych leków – 20 01 32 b) odpady nie kwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek - 20 01 99 1.2. Odpady, które zostały wymienione jako przedmiot zamówienia muszą być odbierane w sposób zabezpieczający środowisko przed negatywnym oddziaływaniem, selektywnie według rodzajów w odpowiednich, szczelnych, zamykanych pojemnikach odpornych na działanie przechowywanych w nich substancji. Zadaniem Wykonawcy będzie zapewnienie pojemników zgodnie z wykazem przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ, z wyjątkiem pojemników na odpady wskazane w punkcie 1) a-f oraz 3) a-b, które zapewnia Zamawiający. 1.3. Odpady odbierane przez Wykonawcę będą ważone na wadze znajdującej się na terenie PSZOK przy ul. Nasielskiej 21. Ważenie może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 do 15:00. 1.4. Wykaz punktów odbioru odpadów zbieranych w aptekach i placówkach medycznych na terenie miasta i gminy Serock przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ Po podpisaniu umowy Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcą, na którym zostaną omówione szczegóły współpracy pomiędzy stronami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000.00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-12-20 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 64 8013 0006 2007 0015 0965 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310). 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach