Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Szczutowo od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe w Słupi

Gmina Szczutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
    ul. Lipowa
    09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
    REGON: 54838200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Szczutowo od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe w Słupi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Szczutowo od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe w Słupi”, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 z póź. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 3/19 z dnia 22.01.2019 r. wraz z załącznikami, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczutowo, a także innymi przepisami prawa w tym prawa miejscowego, Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz.701 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, rozdział II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Szczutowo , BS Sierpc 12 9015 0001 2001 1300 0101 0001.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach b) Wykonawca posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; c) Wykonawca posiada umowę z instalacją komunalną, wpisaną na listę, o której mowa w art. 38b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Potwierdzenie wpłaty wadium. 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zał. nr 9 do SIWZ Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dot. tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. Poz.700 z późn. zm.) Wykonawca wskazuje Zamawiającemu bazy danych, z których samodzielnie może pobrać wymagane dokumenty lub oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach