Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 897 512 746
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 897 512 746
    REGON: 53553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych, wskazanych w opisie zamówienia, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegóło- wego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r. poz.19), - UCHWAŁA NR XXIII/524/16 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZUR- SKIEGO z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022 (Dziennik Urzędowy Woje- wództwa warmińsko-mazurskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. poz. 372 ). 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie odebranymi odpa-dami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w za-kresie przeładunku odpadów, ich transportu, dostarczania uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do : 1) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w pkt 5.2; w zakres zamówienia wchodzi także uprzątnięcie odpadów zgromadzonych poza pojemnikami, w miejscach ich ustawienia; 2) niedopuszczania do wysypywania odpadów podczas załadunku i transportu; ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ; 3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemni- ków; pojazdy muszą być zabezpieczone przed wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) przekazywania Zamawiającemu za każdy okres rozliczeniowy (miesiąc) pisemnej informacji określającej masę zebranych odpadów, w tym : masę odpadów zmieszanych, rodzaj i masę frakcji odpadów zebranych selektywnie; 5) prowadzenia ewidencji odpadów, sprawozdawczości, w tym przekazywania Zamawia-jącemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomo-ści, zgodnie z wymogami przepisów prawa; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja odpadów i karty przekazania odpadów; 6) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, do regionalnej instalacji przetwa-rzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2016-2022. 7) zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 oraz 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn.zm.) ; 5. Odbiór odpadów. 5.1 Estetyczne i w dobrym stanie pojemniki do zbiórki odpadów dostarczy Wykonawca zamówienia. Pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący przeznaczenie na odpady określonego rodzaju, w szczególności zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r. Poz.19). Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany również do odbioru odpadów znajdujących się poza pojemnikiem. 5.2 Miejsce odbioru odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca ustawi w poniższych lokalizacjach wymagane rodzaje pojemników i będzie odbierał odpady zgodnie z określonymi wymogami. Szczegółowe miejsca ustawienia pojemników w ramach podanych lokalizacji określi zamawiający. Pojemniki zapewni Wykonawca zamówienia, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia za realizację zamówienia. 1) Czerniki (jezioro). Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników : - odpady zielone i biodegradowalne oraz szkło - 110 litrów, - pozostałe pojemniki - 1100 litrów. Ilość pojemników - po 2 pojemniki do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od maja do września, Częstotliwość odbioru odpadów : - odpady z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metalu - 1 raz w tygodniu, - szkło – 1 raz na 2 miesiące, - papier – 1 raz na miesiąc, - odpady zielone i biodegradowalne - 1 raz na 2 tygodnie. 2) Pożarki, Karolewo, Koczarki, Wilkowo. Poniższe wymagania dotyczą każdej lokalizacji odrębnie. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 1100 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 3) Przystanki autobusowe w miejscowościach Nowa Różanka, Nowa Wieś, Czerniki, Parcz, Wajsznory, Langanki - łącznie 6 przystanków. Poniższe wymagania dotyczą każdego przystanku odrębnie. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 4) Nakomiady. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 5) Smokowo plac zabaw. Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od maja do września, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło – 1 raz na 2 miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe - 1 raz na 2 tygodnie. 6) Łazdoje boisko. Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 2 pojemnik do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od marca do października, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło – 1 raz 2 miesiące miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe - 1 raz na 2 tygodnie. 7) Karolewo „Orlik” . Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 pojemnik do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od marca do października, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło – 1 raz na 2 miesiące miesiące, - papier - 1 raz na miesiąc, - odpady zielone i biodegradowalne - 1 raz na 2 tygodnie, - pozostałe - 1 raz w tygodniu. 8) Urząd Gminy Kętrzyn, Kętrzyn, ul. Kościuszki 2. Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników -do szkła – 110 litrów, pozostałe 1100 litrów, Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów, Okres odbioru odpadów: - zielone i biodegradowalne - od kwietnia do listopada, - pozostałe odpady - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz 2 miesiące, - zielone i biodegradowalne - 1 raz na 2 tygodnie, - pozostałe - 1 raz w tygodniu. 9) Świetlice w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo. Poniższe wymagania dotyczą każdej ze świetlic odrębnie. Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - zielony – do szkła, - pojemnik na pozostałości ze zbiórki selektywnej. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów : - pozostałości ze zbiórki selektywnej - od września do kwietnia, - pozostałe odpady - cały okres realizacji zamówienia. Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło – 1 raz na 2 miesiące, - papier - 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady - 1 raz na 2 tygodnie, 10) Świetlica w miejscowości Nowa Różanka. Rodzaje pojemników : - żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - zielony – do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów : cały okres realizacji zamówienia. Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło – 1 raz na 2 miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe - 1 raz na 2 tygodnie. 11) Salpik. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 2 szt. Okres odbioru odpadów - od maja do września, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 5.3 Odpady będą odbierane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, uwzględniającym wymagane częstotliwości odbioru. Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia odbioru odpadów poza harmonogramem Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować takie zlecenie w czasie określonym w swojej ofercie (czas reakcji) lecz nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania zlecenia. W przypadku okresowego zmniejszenia ilości odpadów podane ilości pojemników, ich wielkość lub częstotliwości odbioru zostaną zmniejszone na wniosek zamawiającego. 5.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dodatkowych odbiorów odpadów . Łączna szacowana liczba w/w dodatkowych odbiorów w okresie realizacji umowy to 10 sztuk pojemników 1100 litrów i 10 sztuk pojemników 110 litrów, w terminie uzgodnionym z wykonawcą 5.5 Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu miesięcznych informacji o masie odebranych odpadów oraz sposobie ich zagospoda- rowania . 6. Rozliczenie za realizację zamówienia będzie następować w okresach miesięcznych. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa sumie iloczynów ilości odpowiednich pojemników, z których odpady zostały odebrane oraz stawek określonych w ofercie wykonawcy. 7. Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem - 45 ton, w tym szacunkowa łączna ilość odpadów z tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych – 8 ton. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób : a) wykonujących czynności załadunku i rozładunku odpadów, b) obsługujących pojazdy służące wykonaniu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2018.06.06 do godz. 13:00. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 1 000,- PLN, słownie : jeden tysiąc, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadku formy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780, z tytułem: WADIUM "Przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn ". Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do re- jestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunal- nych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn i Miasta Kętrzyn;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach