Przetargi.pl
Ochrona żółwia błotnego w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00- 0024/16 – II części. Część I – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie wiosennym; Część II – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie jesieni.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-144 Lublin, Bazylianówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    Bazylianówka 46
    20-144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 60418276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona żółwia błotnego w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00- 0024/16 – II części. Część I – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie wiosennym; Część II – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie jesieni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona żółwia błotnego w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00- 0024/16 – II części: Część I – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie wiosennym; Część II – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie jesieni. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część I – Ochrona żółwia błotnego – ochrona lęgów w okresie wiosennym a) zabezpieczenie gniazd żółwia błotnego siatkami metalowymi przytwierdzonymi do podłoża szpilami metalowymi i blachami w celu ich ochrony przed drapieżnikami, b) obserwacja lęgowisk: obserwację lęgowiska należy rozpocząć od godziny 17:00, a zakończyć po zabezpieczeniu ostatniego w danym dniu gniazda, nie wcześniej jednak niż o godzinie 21:00, WOF.261.1.2.2020.WM Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Strona 1 z 19c) udokumentowanie wykonanego zamówienia w formie sprawozdania. 2.2. Część II – Ochrona żółwia błotnego – prace w okresie jesieni. a) przeprowadzenie maksymalnie 60 kontroli terenowych na 5 lęgowiskach żółwia błotnego położonych na terenie gminy: Włodawa, Wola Uhruska, Hańsk w celu kontroli wylęgu młodych żółwi błotnych, wyjęcie ich spod siatek zabezpieczających gniazda przed drapieżnikami i przenoszeniu młodych do zbiorników wodnych (wskazanych przez zamawiającego) położonych w pobliżu lęgowisk; b) udokumentowanie pobytu na lęgowiskach oraz stwierdzenie wylęgu; c) dokumentowanie wykonanego zamówienia w formie sprawozdania. 2.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na: 4.1. Część I 4.1.1. mechaniczne zabezpieczanie gniazd 4.2. Część II 4.2.1. odbezpieczenie mechanicznie zabezpieczonych gniazd w celu kontroli wylęgu młodych żółwi błotnych i przenoszenie młodych do zbiorników wodnych (wskazanych przez Zamawiającego) położonych w pobliżu lęgowisk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90700000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu ochrony, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument musi określać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokument, o którym mowa w ppkt 7., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 8 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach