Przetargi.pl
-Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25.- -Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów).

Międzyszkolny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Złotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6466680 , fax. 075 6466680
  • Data zamieszczenia: 2010-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyszkolny Ośrodek Sportu
    ul. Złotnicza 12 12
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6466680, fax. 075 6466680
    REGON: 23119393900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka ośfiatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    -Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25.- -Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektów i terenów MOS Jelenia Góra, a w szczególności ochrona przed kradzieżą, włamaniami, dewastacją obiektów oraz ochrona przeciwpożarowa i przeciwpowodziowa. 1)Miejsce wykonania usługi: a. Hala i Stadion Miejski w Jeleniej Górze ul. Złotnicza 12 - 1 osoba b. Hala i Korty Tenisowe w Jeleniej Górze ul. Sudecka 42 - 1 osoba c. Stadion w Cieplicach ul. Lubańska 25 - 1 osoba d. Kąpielisko w Jeleniej Górze ul. Sudecka 59 - 1 osoba e. Sala sportowa w Jeleniej Górze ul. C. Skłodowskiej 12 poprzez monitorowanie elektroniczne. f. Sezonowe lodowisko zimowe w Jeleniej Górze ( od 15 października do 15 marca - możliwość przesunięć w okresie funkcjonowania lodowiska w zależności od warunków pogodowych) -1 osoba całodobowo 2. Czas pełnienia służby: W dni pracujące: a. - obiekt przy ul. Złotniczej 12 godz.17:00 - 07:00 b. - obiekt przy ul. Sudeckiej 42 godz. 22:00 - 07:00 c. - obiekt przy ul. Lubańskiej 25 godz.19:00 - 07:00 d. - obiekt przy ul. Sudeckiej 59 godz.19:00 - 07:00 e. - obiekt przy ul. C. Skłodowskiej 12 - monitorowanie elektroniczne f. - lodowisko sezonowe godz. 19:00 - 07:00 W soboty, niedziele i święta: a. - obiekt przy ul. Złotniczej 12 ochrona całodobowa b. - obiekt przy ul. Sudeckiej 42 ochrona całodobowa c. - obiekt przy ul. Lubańskiej 25 ochrona całodobowa d. - obiekt przy ul. Sudeckiej 59 ochrona całodobowa (lipiec- sierpień 19:00-07:00) e. - obiekt przy ul. C. Skłodowskiej 12 - monitorowanie elektroniczne f. - lodowisko sezonowe godz. 19:00 - 07:00 3. Wymagania techniczne wobec służb ochrony. a. Pracownicy ochrony winni być wyposażeni w system anty napadowy zapewniający natychmiastową łączność i możliwość wezwania grupy interwencyjnej. b. Pracownicy ochrony winni być wyposażeni w system łączności niezależny od systemów MOS Jelenia Góra. c. Wyłoniony w przetargu Wykonawca usługi zobowiązany jest do wyznaczenia ze swojej kadry pracownika posiadającego licencję II stopnia pełniącego obowiązki dowódcy służby ochrony. Pracownik ten winien prowadzić stały nadzór nad podlegającymi mu służbami, i być stale dyspozycyjny (czas dojazdu na wezwanie do każdego z chronionych obiektów maksymalnie 30 min). d. Wyłoniony w przetargu Wykonawca winien posiadać własną grupę interwencyjną lub podpisać odpowiednią umowę (przed podpisaniem umowy z MOS Jelenia Góra) z firmą świadczącą tego typu usługi i przedstawić ją do wglądu Zamawiającemu. Bez wykazania posiadania własnej grupy interwencyjnej, lub bez przedstawienia zawartej umowy na świadczenie usług takiej grupy w przypadku jej nie posiadania umowa, z MOS Jelenia Góra nie może zostać zawarta (w takim przypadku za zwycięzcę przetargu zostanie uznana kolejna pod względem punktacji uczestnicząca w postępowaniu przetargowym firma) Działanie grupy interwencyjnej obejmować ma wszystkie obiekty MOS Jelenia Góra (w obiekcie przy ulicy Skłodowskiej na sygnał z centrali elektronicznej). 4. Obowiązki pracowników ochrony: a. przed przyjęciem służby sprawdzenie stanu zamknięcia pomieszczeń, zamków i kłódek; b. sprawdzenie stanu zamknięcia drzwi i okien pomieszczeń po opuszczeniu przez pracowników i użytkowników obiektu; c. prowadzenie ciągłego obchodu terenu; d. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków i naruszeń mienia ochranianego obiektu; e. wzywanie do opuszczenia terenu przez osoby zakłócające porządek publiczny i ład; f. ujęcie osób zagrażających zdrowiu ludzkiemu i mieniu, celem oddania tych osób Policji lub służbom patrolowym; g. wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń i biur; h. sprzedaż biletów parkingowych; i. dbanie o porządek portierni i terenów przyległych; j. szczególna ochrona mienia wskazanego przez Zleceniodawce którego użytkowanie związane jest z pracami sezonowymi i remontowymi (np. sprzęt techniczny pozostawiony na placu budowy lub remontu, instalacje do sezonowego nawadniania terenów zielonych itp) j. pracownicy ochrony powinni mieć umundurowanie służbowe i odznaczać się wysoką kulturą osobistą. Część druga: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń MOS znajdujących się przy Hali Sportowo- Widowiskowej przy ul. Złotniczej 12, oraz Hali Sportowej przy ul Sudeckiej 42. Usługa obejmuje sprzątanie hal i sal sportowych z zapleczem szatniowo- sanitarnym i biurami Ośrodka (szczegółowy wykaz czynności i powierzchni zał nr 1). Załącznik nr 1 Powierzchnia użytkowa do kompleksowej obsługi sprzątania Obiektu Sportowego MOS przy ul. Złotniczej 12 oraz ul. Sudeckiej 42. Powierzchnia użytkowa i zakres czynności I. Obiekt Złotnicza 12 I.Hala sportowa główna 1. Powierzchnia parkietu: 1058,0 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne 2. Powierzchnia trybun siedzących: 600,0 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne 3. Korytarz komunikacyjny : 124,3 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne 4. Hol wejściowy: 140,7 m2 - przed i po imprezie, zamiatanie i mycie ręczne z uwzględnieniem balustrad i poręczy schodów. A także odkurzanie i mycie parapetów okiennych (średnio 20 razy w roku). 5. WC- meczowe: 66,3 m2 przed i po imprezie, zamiatanie i mycie ręczne (średnio 20 razy w roku) II.Hala boczna zapaśnicza: wraz z siłownią: 275,3 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne z dodatkiem środków grzybobójczych III.Hala boczna tenisowa :208,5 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne IV.Pomieszczenia szatniowo - sanitarne :198,9 m2 codzienne zamiatanie i mycie ręczne z zastosowaniem odpowiedniego środka, w tym mycie sanitariatów w szatniach i WC biurowych. V.Sala konferencyjna: 65,1 m2 - Zamiatanie i mycie ręczne w miarę potrzeb. VI.Pomieszczenia biurowe:99,8 m2 - codzienne zamiatanie (lub odkurzanie w zależności od powierzchni) i mycie ręczne podłóg. A także odkurzanie i mycie parapetów okiennych i mebli, pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych dwa razy w roku. VII.Korytarze: 371,1 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne, z uwzględnieniem balustrad i poręczy schodów. A także odkurzanie i mycie parapetów okiennych. Dodatkowo w zakres czynności związanych z usługą wchodzi: 1.Opróżnianie pojemników na śmieci oraz uzupełnianie wkładów foliowych w poszczególnych pomieszczeniach (25 szt). 2.Usuwanie pajęczyn ze ścian i mycie opraw oświetleniowych w poszczególnych pomieszczeniach. 3.Mycie drzwi oszkleń wewnętrznych i drzwi wejściowych. 4.Pełnienie dodatkowych dyżurów w okresie od 1 listopada do 31 marca, w celu utrzymania ciągłej czystości na obiekcie. 5.Wykonywanie usługi sprzątania w soboty i niedziele w przypadku gdy w dniach tych odbywają się imprezy. (jedynie w pomieszczeniach w których odbywają się zajęcia) 6.Czyszczenie wiatrołapów, krat metalowych i wycieraczek do oczyszczenia obuwia. Łączna powierzchnia: 3 208,0 m2 1.Powierzchnia okien 82,1 m2 Mycie dwa razy w roku, hol wejściowy hali głównej raz w roku 2.Powierzchnia pustaków szklanych 156,2 m2 Mycie dwa razy we roku 3.Powierzchnia żaluzji pionowych 33,7 m2 Mycie raz w roku Łączna powierzchnia: 272,0 m2 Czynności takie jak mycie okien, pranie chodników i dywanów winny być ustalane z użytkownikami pomieszczeń lub administratorem obiektu. II. Obiekt Sudecka 42 1. Hala sportowa główna I. Powierzchnia parkietu: 672,0 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne, zamiatanie oraz mycie ręczne przed i po imprezach (średnio 20 imprez w roku) II. Powierzchnia trybun siedzących i balkonów :350,0 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne. III. Korytarz komunikacyjny z klatką schodową główną: 86,0 m2 - Codzienne zamiatanie i mycie ręczne. Ponadto przed i po imprezie, zamiatanie i mycie ręczne z uwzględnieniem balustrad i poręczy schodów. A także odkurzanie i mycie parapetów okiennych (średnio 20 imprez w roku) IV.Mycie szklanych przepierzeń pomiędzy rzędami trybun (dwustronne): 450 m2 raz w tygodniu V. WC- meczowe: 35 m2 - przed i po imprezie, zamiatanie i mycie ręczne wraz z sanitariatami (średnio 20 imprez w roku) 2. Klatka schodowa tylna - 3 piętra + parter: 90 m2 - Zamiatanie i mycie ręczne z uwzględnieniem przepierzeń i poręczy 3. Siłownia: 51,2 m2 - odkurzanie codziennie. 4. Pomieszczenia biurowo-konferencyjne na 1 p.: 60,0 m2 - codzienne zamiatanie i mycie ręczne z zastosowaniem odpowiedniego środka, w tym sprzątanie WC (sala konferencyjna w razie potrzeb) 5. Pomieszczenia dla trenerów i sędziów na parterze (pokoje 11 i 12): 65,0 m2 przed i po meczach zamiatanie (lub odkurzanie, mycie na mokro zależności od powierzchni) i mycie ręczne podłóg (średnio 20 imprez w roku) A także odkurzanie i mycie parapetów okiennych i mebli, pranie wykładzin wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych dwa razy w roku. 6.Szatnie dla zawodników: 50 m2 - codzienne mycie kafli oraz terakoty pod prysznicami, w WC i w szatniach wraz z sanitariatami. Dodatkowo w zakres czynności związanych z usługą wchodzi: 1. Opróżnianie pojemników na śmieci oraz uzupełnianie wkładów foliowych w poszczególnych pomieszczeniach (11 szt). 2. Usuwanie pajęczyn ze ścian i mycie opraw oświetleniowych w poszczególnych pomieszczeniach. 3. Mycie drzwi oszkleń wewnętrznych i drzwi wejściowych. 4. Pełnienie dodatkowych dyżurów w okresie od 1 listopada do 31 marca, w celu utrzymania ciągłej czystości na obiekcie. 5. Wykonywanie usługi sprzątania w soboty i niedziele w przypadku gdy w dniach tych odbywają się imprezy. (jedynie w pomieszczeniach w których odbywają się zajęcia) 6. Czyszczenie wiatrołapów, krat metalowych i wycieraczek do oczyszczenia obuwia. Łączna powierzchnia: 1819,2 m2 1. Powierzchnia okien: 140,0 m2 Mycie dwa razy w roku. Godziny sprzątania nie mogą kolidować z godzinami użytkowania pomieszczeń. Czynności takie jak mycie okien, pranie chodników i dywanów winny być ustalane z Kierownikiem Gospodarczym obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosjg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach