Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, Nowa Wieś, ul. Grodziska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 892 000, , fax. 261 892 048
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Nowa Wieś, ul. Grodziska 1
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 261 892 000, , fax. 261 892 048
REGON: 01042745200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i malowanie tynków cokołu i ścian podjazdu budynku nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: naprawa i malowanie tynków cokołu i ścian podjazdu budynku nr 1 położonego na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej, Nowa Wieś ul. Grodziska 1, 05-800 Pruszków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 1 do SIWZ; przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ; wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (określające zakres pełnomocnictwa), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Celem wykazania że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-17 - „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie”,
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-15 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie - przetarg powtórzony
Dodano: 2024-07-12 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11 - Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie
Dodano: 2024-06-10