Przetargi.pl
Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór zadań polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach projektu PSIP.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 246 200 , fax. 166 246 249
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 246 200, fax. 166 246 249
    REGON: 65090030600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór zadań polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach projektu PSIP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”, których zakres obejmuje wykonanie: 1) prac geodezyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 276, z późn. zm.) niezbędnych do przeprowadzenia modernizacji EGiB - w zakresie danych dotyczących: a) gruntów, w tym: - granic obrębów ewidencyjnych, - działek ewidencyjnych, - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń, - gleboznawczej klasyfikacji gruntów, b) budynków, c) obiektów trwale związanych z budynkami, d) nieruchomości lokalowych, e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli; 2) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych uwag; 3) utworzenie BDOT500; 4) utworzenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT; 5) wprowadzenie do systemu teleinformatycznego starosty utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB, inicjalnej bazy GESUT oraz BDOT500; 6) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jarosławiu w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji uległy zmianie: powierzchnia lub oznaczenie. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami: 1) Część nr 1: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 56 projektu PSIP”; 2) Część nr 2: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 57 projektu PSIP”. 3. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia pod nazwą: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 56 projektu PSIP” jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach dziewięciu umów zawartych w celu wykonania Zadania 56 projektu PSIP oraz nad wykonaniem tych umów. 4. Szczegółowy zakres usług geodezyjno - kartograficzno - informatycznych realizowanych w ramach Zadania 56 projektu PSIP, w tym szczegółowy opis przedmiotu Zadania 56 projektu PSIP oraz warunki wykonania zawartych umów, o których mowa powyżej w ust. 3, określa dokumentacja postępowania Numer referencyjny ZP.272.4.2020 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20843-zp-272-4-2020-przetarg-na-opracowanie-georeferencyjnych-baz-danych-egib-gesut-bdot500. 5. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia pod nazwą: „Nadzór nad wykonaniem oraz odbiór prac geodezyjnych polegających na opracowaniu georeferencyjnych baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 w powiecie jarosławskim, realizowanych w ramach Zadania Nr 57 projektu PSIP” jest usługa polegająca na wykonywaniu w imieniu Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad usługami geodezyjno - kartograficzno - informatycznymi realizowanymi w ramach sześciu umów zawartych w celu wykonania Zadania 57 projektu PSIP oraz nad wykonaniem tych umów. 6. Szczegółowy zakres usług geodezyjno - kartograficzno - informatycznych realizowanych w ramach Zadania 57 projektu PSIP, w tym szczegółowy opis przedmiotu Zadania 57 projektu PSIP oraz warunki wykonania zawartych umów, o których mowa powyżej w ust. 5, określa dokumentacja postępowania Numer referencyjny: ZP.272.8.2019 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20064- oraz dokumentacja postępowania Numer referencyjny ZP.272.9.2020 dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/przetargi/item/20909-zp-272-9-2020-przetarg-na-opracowanie-georeferencyjnych-baz-danych-egib-gesut-bdot500 7. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) czynnie uczestniczyć z głosem doradczym w zwoływanych przez Zamawiającego spotkaniach / naradach dotyczących realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych; 2) nadzorować prace/ roboty geodezyjno - kartograficzno - informatyczne w takich odstępach czasu i w taki sposób aby zapewniona była skuteczność pełnionego nadzoru; 3) udzielać Zamawiającemu na bieżąco informacji o stanie realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych; 4) informować Zamawiającego na piśmie o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno - informatycznych, w szczególności o okolicznościach mogących powodować nienależyte lub nieterminowe wykonanie nadzorowanych prac / robót geodezyjno - kartograficzno – informatycznych; 5) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym związane z dojazdem inspektorów nadzoru inwestorskiego na miejsce realizacji umowy lub do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy. 8. Czynności, o których mowa powyżej w ust. 7 pkt 1 - 3 Wykonawca będzie wykonywał poprzez osoby skierowane (wyznaczone) przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części zamówienia stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz właściwe dokumentacje, o których mowa powyżej w ust. 4 oraz ust. 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część nr 1 zamówienia: 6 000,00 PLN; 2) Część nr 2 zamówienia: 3 600,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego). 4. Wadium w pieniądzu Wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000; 2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000. 5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.11.2020 (2), a do oferty Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 5 muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław i muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 można złożyć poprzez dołączenie ich do oferty, umieszczając je w odrębnej, wewnętrznej kopercie, oddzielnie od pozostałych dokumentów oferty lub w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium, a do oferty (dokumentów składających się na ofertę) Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię. 10. W przypadku oddzielnego przesyłania dokumentów, o których mowa w ust. 7 (gwarancje, poręczenia) za pośrednictwem poczty lub usługi kurierskiej, oryginał tych dokumentów należy przesłać na adres korespondencyjny Zamawiającego, umieszczając na kopercie adres, nazwę zamówienia i dodatkowo napis: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.11.2020 (2) oraz wysłać tak, aby dotarły one do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym, którego wzór określa odpowiedni Załącznik Nr 2.1 lub Nr 2.2 do SIWZ. 2. Każdy Wykonawca, który będzie chciał aby jego oferta poddana została ocenie w ramach kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - D”, o którym mowa w Rozdziale XX ust. 9 - 11 SIWZ i uzyskała punkty w tym kryterium oceny ofert, składa wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) Wykaz kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych (wyznaczonych) do realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ) w formie oryginału, aktualne na dzień składania ofert: zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych (wzory oświadczeń - Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik Nr 6 do SIWZ). Zgodnie z §9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w ust. 3 oraz ust. 5, musi być podpisane przez osobę (osoby) umocowaną prawnie tj. przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu albo upoważnioną na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7. Zmawiający żąda wskazania / określenia przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu ofertowym, którego wzór określa odpowiedni Załącznik Nr 2.1 lub Nr 2.2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp) oraz podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (jeśli są mu znane). 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - https://www.jaroslaw.samorzady.pl/kat/id/30 - informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, – bez dodatkowego wezwania – złoży Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty) – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że jego powiązania z innym Wykonawcą ubiegającym się o to samo zamówienie nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach