Przetargi.pl
„Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej ul. Kolejowej 17 w Opolu Lubelskim”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej ul. Kolejowej 17 w Opolu Lubelskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej zlokalizowanym przy ul. Kolejowej 17 w Opolu Lubelskim. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie (rozruch) siłowni fotowoltaicznej wraz z niezbędnym osprzętem, okablowaniem oraz konstrukcją wsporcza o mocy 39 kW na dachu budynku wielofunkcyjnego stanowiącego dzienny dom pomocy społecznej (aktualnie w budowie) zlokalizowanego na działce nr ewid. 56 położonej w Opolu Lubelskim, ul. Kolejowa 17 obręb geod. 4 Opole Lubelskie. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji co do jakości wykonanego przedmiotu zamówienia na okres 6 lat licząc od dnia odbioru końcowego zamówienia, z zastrzeżeniem że Wykonawca udziela gwarancji na następujące elementy wchodzące w skład siłowni fotowoltaicznej na : 1) Panele fotowoltaiczne 120 miesięcy gwarancji; 2) Konstrukcje wsporczą – 120 miesięcy gwarancji; 3) Inwerter – 120 miesięcy gwarancji; 4) Montaż - 6 lat gwarancji. 3. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej na terenie objętym projektem realizowane są roboty budowlane polegające na budowie dziennego domu pomocy społecznej dla osób starszych w Opolu Lubelskim wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby świadczenia usług społecznych. Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zobowiązany jest do zapewnienia koordynacji robót z Wykonawcą dziennego domu pomocy społecznej w celu zapewnienia realizacji robót zgodnie z technologią ich wykonywania. W przypadku gdy Wykonawca robót związanych z budową dziennego domu pomocy społecznej nie wykona w zakładanym pierwotnie terminie robót warunkujących zakończenie realizacji instalacji fotowoltaicznej, Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie terminu realizacji, bez jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. 4. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia ujęte są w projekcie budowlanym zatwierdzonym prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 54/2014 z dnia 28.02.2014 r., zmienioną decyzją o pozwoleniu zamiennym znak: AB.6740.5.108.2016 z dnia 07.09.2016 r., oraz decyzją o pozwoleniu zamiennym znak: AB.6740.5.52.2018 z dnia 24.04.2018 r. wydanego przez Starostę Opolskiego. 5. Informujemy ponadto, że obecnie jest ustanowiony kierownik budowy, który pełni swoją funkcję przy realizacji robót związanych z budową dziennego domu pomocy społecznej wraz z obiektami towarzyszącymi. Niezależnie od tego Wykonawca instalacji fotowoltaicznej winien ustanowić kierowników robót branżowych: robót budowlanych oraz robót elektrycznych. Ustanowieni kierownicy robót branżowych winni współpracować z ustanowionym kierownikiem budowy i stosować się do jego poleceń. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu (Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego) do akceptacji zestawienie planowanych do wbudowania materiałów instalacyjnych i urządzeń w odniesieniu do instalacji fotowoltaicznej. Zestawienie winno zawierać załączniki w postaci odpowiednich dokumentów dopuszczających dany wyrób, tj: załączone odpowiednio certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności potwierdzające ich parametry zgodnie z SIWZ. Wykonawca nie może rozpocząć prac bez uzyskania pisemnego zatwierdzenia zestawienia materiałów przez Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego). Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania wskazań Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela w niniejszym zakresie. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela do zestawienia materiałów - Wykonawca winien dostosować zestawienie materiałów do wskazań Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych. 8. Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem złoży kompletny wniosek z niezbędną dokumentacją do PGE Dystrybucja Puławy w celu uzyskania przez Zamawiającego certyfikatu na przyłączenie mikroinstlacji do sieci PGE Dystrybucja. 9. Instalacja fotowoltaiczna musi być wykonana w oparciu o wytyczne dostępne na stronie zakładu energetycznego. Podajemy link do zasad przyłączania mikroinstalacji PGE https://pgedystrybucja.pl/Dla-Klienta/Procedury-przylaczeniowe/Procedura-przylaczania-mikroinstalacji 10. Wszystkie elementy wykorzystane do wykonania instalacji powinny być nowe. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 11. Warunkiem odbioru końcowego instalacji fotowoltaicznej jest dokonanie przez Wykonawcę rozruchu tejże instalacji po uprzednim zamontowaniu przez PGE Dystrybucja S.A. licznika dwukierunkowego. 12. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 13. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, aneks do STWiOR, stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiar robót. 14. Podajemy link do przetargu na utworzenie dziennego domu pomocy społecznej https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83&p1=szczegoly&p2=55902. 15. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 17. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców (o ile są znane); b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 18. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną