Przetargi.pl
„Modernizacja ujęcia wody w Suminie gm. Starogard Gd."

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ujęcia wody w Suminie gm. Starogard Gd."
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : I. 1. Modernizacja stacji uzdatniania wody i studni na dz. nr 160/2 obejmująca; 2. Remont studni nr 1 ujęcia wód podziemnych przebudową obudowy i wymianą agregatu pompowego z rurami wznośnymi i przewodami zasilającymi i sterującymi. 3. Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku stacji z malowaniem elewacji i wnętrza budynku obejmującego; - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu budynku SUW z wymianą drzwi zewnętrznych i wrót do budynku remont i wymianę posadzek. - wykonanie pomieszczenia chlorowni w istniejącym budynku SUW z wykonaniem zewnętrznego wejścia do pomieszczenia, wymianę części tynków wewnętrznych, - wykonanie fundamentów pod urządzenia w budynku. 4. Wymianę i rozbudowę urządzeń technologicznych uzdatniania wody SUW w budynku (z zachowaniem istniejącego zestawu pompowni II stopnia ). 5.. Budowę na terenie stacji wodociągowej, prefabrykowanego podziemnego stalowego zbiornika wyrównawczego o poj. 50m3 wraz z armaturą. 6. Przebudowę chodnika. 7. Budowę rurociągów wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych i kanalizacji deszczowej na terenie SUW, 8. Wykonanie instalacji pneumatycznej sterującej armaturą. 9. Roboty elektryczne, związane z zasileniem i AKP związanej ze sterowaniem urządzeń oraz oświetleniem na stacji uzdatniania wody i przy studniach oraz przebudowę głównej rozdzielni zasilania energetycznego obiektu oraz przebudowę instalacji odgromowej. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i pomocniczo w przedmiarach robót i tzw. „ślepym” kosztorysie nakładczym. 11. Wykonanie odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych i zieleni po robotach. 12. Wykonanie remontu ogrodzenia z wymianą siatki ogrodzeniowej i drutów napinających na istniejących słupkach. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany załączony do SIWZ- załącznik nr 8 i 9, Specyfika Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 13. Przedmiar robót - stanowiący materiał pomocniczy załącznik nr 11. do SIWZ. Kosztorys nakładczy „ślepy” stanowiący materiał pomocniczy załącznik nr 12. do SIWZ. UWAGA: Załączona do SIWZ dokumentacja techniczna zaprojektowanej przebudowy urządzęń SUW uwzględnia wykonany wczęśniej węzeł hydroforowy tj. zestaw pompowy, pomp II stopnia który został już wykonany i nie jest objęty zmówieniem. Obiekt ten opisano na rysunku nr 3 (SUW - TECHNOLOGIA Rzut i przekrój) jako „zrealizowany wg. osobnego opracowania” III. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:  koszty utrzymania zaplecza budowy, w zakresie prowadzenia robót, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót,  zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,  utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco gruzu i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,  zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,  umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,  po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu w przypadku uszkodzenia trawników ich odtworzenie,  kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót,  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchu urządzeń, badań i odbiorów ze sporządzeniem stosownej dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie (operatu kolaudacyjnego) zawierającego zestaw badań, atestów certyfikatów i deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów do wykonania robót, protokołów odbioru robót zanikowych oraz protokołów i wyników z badań jakości wody, w zakresie niezbędnym do dopuszczenia obiektu do użytku po zakończeniu robót.  obsługę geodezyjną i geotechniczną budowy; w przypadku uszkodzenia geodezyjnych punktów granicznych, ich wznowienie,  wykonanie tymczasowych rozwiązań tj. zastosowanie rurociągów ze stosowną armaturą w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody w ilości dotychczasowej wydajności ujęcia wody. Dopuszcza się przerwę w dostawie wody do sieci tylko w godzinach nocnych tj. między godz. 23,00 a 5,00 w celu dokonania stosownych przełączeń. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Gminnym Zakładem Usług Komunalnych w Jabłowie planowane przerwy w dostawie wody.  inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót tj. rurociągów i innych instalacji oraz robót ziemnych związanych ze zmianą ukształtowania i zagospodarowania terenu. ;  uzyska wszystkie zgody (w tym na czasowe zajęcie nieruchomości sąsiednich jeśli wystąpi taka konieczność związana z prowadzeniem niezbędnych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach