Gmina Lipowa ogłasza przetarg
- Adres: 34-324 Lipowa, Wiejska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 860 00 20, 33 867 06 22 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipowa
Wiejska 44
34-324 Lipowa, woj. śląskie
tel. 33 860 00 20, 33 867 06 22 , fax. -
REGON: 07218262800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lipowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego produktów biurowych na potrzeby Gminy Lipowa w celu modernizacji stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lipowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części)został określony w załączniku nr 3 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części: Część nr I. – dostawa i montaż biurek: 10 szt. Część nr II. - dostawa i montaż foteli (krzesło biurowe):30 szt. Część nr III. - dostawa i montaż podnóżków: 30 szt. Część nr IV. - dostawa i montaż lampek biurkowych: 30 szt. Część nr V. - dostawa i montaż oczyszczaczy powietrza: 15 szt. Część nr VI. - dostawa i montaż podkładek przed klawiaturę (pod nadgarstki): 30 szt. Część nr VII. - dostawa i montaż podkładek do pracy z myszką (pod nadgarstek): 30 szt. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli, akcesoriów biurowych i urządzeń. Bieg terminu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa mebli na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2023-01-17