Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej ogłasza przetarg
- Adres: 24320 Poniatowa, ul. Młodzieżowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 204 072 , fax. 818 204 072
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
ul. Młodzieżowa 6
24320 Poniatowa, woj. lubelskie
tel. 818 204 072, fax. 818 204 072
REGON: 43102961300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej nr 2602 L Zagajdzie – Rogalów – Wólka Polanowska – Kosiorów na odcinku od km 5+493 do km 8+423, długości 2,930 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej nr 2602 L Zagajdzie – Rogalów – Wólka Polanowska – Kosiorów na odcinku od km 5+493 do km 8+423, długości 2,930 km 1. Zakres robót obejmuje następujące elementy: - roboty pomiarowe, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm, gr. 15 cm, - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm , gr. 5 cm, - uzupełnienie poboczy gruntem, śr grub. 20 cm szer.1 m Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy wymagany wraz z ofertą, stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ,na cały okres związania ofertą, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Pekao S.A. nr 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: „DT.ZP.2720.05.2018”. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.06.2018r., do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1876) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , 24-320 Poniatowa, ul, Młodzieżowa 6 (pokój 7) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Kosztorys ofertowy. - zał. nr 10 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale zgodnie z zapisem SIWZ. 6. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. nr 4 do SIWZ 7.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- zał. nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
Dodano: 2024-05-24 - Remont nr 1 kruszywem z zamówienia nr 1 cz. 2 art. 214 ust. 1 pkt 7
Dodano: 2024-05-23 - "Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka"
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja drogi powiatowej nr 3276L
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Dodano: 2024-04-22 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02