Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, wykonanie zmian technologicznych oraz remontu Apteki Szpitalnej i adaptacja pomieszczeń jadalni na pomieszczenia administracyjne w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, wykonanie zmian technologicznych oraz remontu Apteki Szpitalnej i adaptacja pomieszczeń jadalni na pomieszczenia administracyjne w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. ,, Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, wykonanie zmian technologicznych oraz remontu Apteki Szpitalnej i adaptacja pomieszczeń jadalni na pomieszczenia administracyjne w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu” – z podziałem na 3 zadania. Zad. 1. Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii- inwestycja realizowana jest w ramach przyznanej dotacji ze środków budżetu województwa podkarpackiego. Lokalizacja realizacji zadania: Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii zlokalizowany jest na III piętrze bloku E. Wykonanie nadbudowy części budynku B przeznaczonej na pomieszczenia magazynowe (zlokalizowana będzie w poziomie pomieszczeń technicznych bloku B) i dostępna będzie wyłącznie z komunikacji OAiIT. Nie przewiduje się połączenia funkcjonalnego bloków B i E w tym poziomie. Zakres prac określony jest na podstawie projektów wykonawczych i zawiera część budowlaną, część elektryczna ,część sanitarną - podzielona na roboty demontażowe i roboty montażowe. Zad. 2. Wykonanie zmian technologicznych oraz remontu Apteki Szpitalnej. Lokalizacja realizacji zadania: wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych pom. Apteki Szpitalnej mieszczącej się budynku B. Celem inwestycji jest wprowadzenie niezbędnych zmian technologicznych (m.in. zamiana funkcji pomieszczeń receptury niejałowej i magazynów, wydzielenie pomieszczenia ekspedycji) oraz remontu części pomieszczeń Apteki Szpitalnej. Zakres prac określony jest na podstawie projektów wykonawczych i zawiera część budowlaną, część elektryczną i część sanitarną. Zad. 3. Adaptacja pomieszczeń jadalni na pomieszczenia administracyjne. Lokalizacja realizacji zadania: w bud. A poziom 0.Zadanie obejmuje wykonanie pomieszczeń administracyjnych w miejscu obecnie mieszczącego się bufetu, tj. po lewej stronie budynku A na poziomie 0. Inwestycja obejmuje roboty remontowo -budowlane, roboty w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych i roboty w zakresie instalacji sanitarnych. 2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia precyzuje; dokumentacja projektowa, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiary robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz w zakresie zad. nr 1- pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: w terminie określonym w rozdziale XI – SIWZ. 2. Wartość wadium – odpowiednio na zadania na które wykonawca składa ofertę. Zad. nr 1: 28 000,00, Zad. nr 2: 6 500,00, Zad. nr 3: 1 400,00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto zamawiającego nr: 23 8642 1155 2015 1500 5283 0004; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Zamawiający zwróci wadium z uwzględnieniem zapisów treści art. 46 ustawy Pzp. 5.Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu na konto ZAMAWIAJĄCEGO
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ - zawierający wykaz części zamówienia , której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. 2.KOSZTORYS OFERTOWY lub kosztorysy odpowiednio na zadanie/-a na które wykonawca składa ofertę – na jedno dowolne zadanie lub dowolną ilość zadań w zakresie: 1 – 3. – Kosztorysy ofertowe należy sporządzić na podstawie dokumentów i przedmiarów robót wymienionych w rozdziale nr III SIWZ. Wzór kosztorysu określa załącznik nr 6 SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenie odpowiedniej ilości wypełnionych kosztorysów określonych indywidualnie dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę, z których to kosztorysów wartości netto i brutto (Razem) oraz stawkę podatku VAT należy podać na załączniku nr 1 do SIWZ oraz obliczyć i podać wartość OGÓŁEM. 3.Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 4.Certyfikat uprawniający do wykonywania instalacji gazów medycznych – dotyczy tylko wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1. Wykonawca instalacji gazów medycznych powinien posiadać uprawnienia do nadania instalacji oznaczenia CE potwierdzającego spełnienie wszystkich stosowanych wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, załącznik II, punkt 3 oraz certyfikat systemu zarządzania jakością według normy EN ISO 13 485: 2016 lub równoważny, wystawiony przez Jednostkę Notyfikowaną. 5.Harmonogram ogólny realizacji robót - sporządzony przez Wykonawcę. 6.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia *jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach