Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 – etap III

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Piastowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 631 603 , fax. 146 863 007
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku
    ul. Piastowska 2
    32800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 146 631 603, fax. 146 863 007
    REGON: 18807300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 – etap III
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży instalacji elektrycznych obejmujące modernizację instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku – etap III Zamówienie w tym etapie obejmuje następujące elementy projektu – korytarze : - Instalacje części B,C- I piętro - Instalacje części B,C – II piętro - Instalacje części D – I piętro - Instalacje części D – II piętro 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiar robót – stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia w czystości, a przed odbiorem końcowym do uporządkowania oraz przywrócenia stanu pierwotnego. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolorystykę korytarzy przed przystąpieniem do prac wykończeniowych. 7. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.). 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Odpowiedzialność ta obejmuje również działania lub zaniechania osób i podmiotów trzecich działających na rzecz Wykonawcy. 9. Roboty budowlane i elektryczne powinny być wykonane w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i w sposób ograniczający do minimum ich uciążliwość dla Zamawiającego. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo uczniom, pracownikom Zamawiającego oraz osobom trzecim. Większość prac należy wykonać w okresie wakacyjnym do 16 sierpnia 2017 r. 10. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia budowy na cały okres jej trwania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dowód zawarcia umowy ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ubezpieczeniem należy objąć również osoby trzecie. 13. Wykonawca jest zobowiązany: a) umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia, c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy, d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, e) zapewnić sobie, na własny koszt, od odpowiednich dysponentów odpłatne korzystanie z mediów (woda, energia elektryczna) oraz ponosić koszty za ich korzystanie, f) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego 14. Wykonawca udziela 60-miesiecznej rękojmi za wady przedmiotu umowy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 15. Wykonawca na wykonanie przedmiotu umowy udziela gwarancji za wady na okres nie krótszy niż 36 m-cy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 21. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – osób wykonujących czynności w zakresie robót związanych z okablowaniem oraz instalacjami elektrycznymi oraz tynkarskich i malarskich robót wykończeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach