Przetargi.pl
„Modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego na terenie gminy Parzęczew”

Gmina Parzęczew ogłasza przetarg

  • Adres: 95045 Parzęczew, ul. Południowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 718 60 95 , fax. 427 186 066
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parzęczew
    ul. Południowa 1
    95045 Parzęczew, woj. łódzkie
    tel. 42 718 60 95, fax. 427 186 066
    REGON: 47205781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego na terenie gminy Parzęczew”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia publicznego na terenie gminy Parzęczew” w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” obejmujące: A. Budowę oświetlenia publicznego na terenie gminy Parzęczew (słupy, oprawy LED, wysięgniki, przewody zasilające, zabezpieczenia opraw) Łącznie 390 nowych punktów oświetleniowych na nowych liniach, zgodnie z PFU i załącznikami do PFU (załącznik nr 3 i 4 do PFU – Zestawienie miejsc dobudowy oświetlenia ulicznego z lokalizacją działek oraz Mapa z lokalizacją oświetlenia istniejącego i projektowanego). B. Montaż do istniejących skrzynek SO centralnego systemu redukcji mocy sterowania i zarządzania oświetleniem dla każdego sterowanego obwodu oświetlenia w ilości nie większej niż 56 szt., zgodnie z PFU oraz z załącznikiem nr 2 do PFU – Inwentaryzacja oświetlenia ulicznego w zakresie przewidzianym do modernizacji na terenie gminy Parzęczew z dobudową. W montażu systemu redukcji należy przewidzieć wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących poza stacje trafo PGE Dystrybucja SA. C. Budowę nowych układów sterowania wybudowanym oświetleniem typu SOK w ilości 2 szt. zawierających centralny system redukcji mocy, sterowania i zarządzania oświetleniem, dla każdego sterowanego obwodu oświetlenia. W/w zakres rzeczowy obejmuje następujące zadania: ZADANIE nr 1 - „ZAPROJEKTUJ” - opracowanie dokumentacji projektowej (w tym projektów budowlano-wykonawczych) w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej (3 egzemplarze przeznaczone dla Zamawiającego); - opracowanie informacji o bezpieczeństwie i ochrony zdrowia (BIOZ) w ilości niezbędnej do poszczególnych opracowań; - opracowanie specyfikacji technicznych i odbioru robót (STWiOR) w ilości 2 egzemplarze w wersji papierowej ; - opracowanie przedmiarów robót w ilości 2 egzemplarze w wersji papierowej; - uzyskanie wszelkich uzgodnień, analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji. Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych organów zatwierdzających i decyzyjnych. Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalno-użytkowego. Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej Zamawiającemu w formacie zapisu .PDF, DXF. Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką dokumentację Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia. ZADANIE nr 2 - „WYBUDUJ” - wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z powstałą i zatwierdzoną dokumentacją projektową (w tym projektami budowlano-wykonawczymi), warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń Zamawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką jest ryczałt; - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. W terminie nie później niż jeden dzień przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy, stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z podziałem na dokumentację projektową i roboty budowlane. Ubezpieczenie na okres równy okresowi gwarancji jaki zaoferuje Wykonawca liczony od daty odbioru końcowego inwestycji, obejmujące zamontowane oprawy oświetleniowe oraz nowe słupy i wszystkie pozostałe elementy zadania objętego niniejszym postępowaniem. Cena za w/w ubezpieczenie musi być ujęta w cenie oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca razem z ofertą złożył promesę instytucji ubezpieczeniowej potwierdzającą gotowość zawarcia umowy ubezpieczenia w formie polisy płatnej jednorazowo na okres równy okresowi gwarancji jaki zaoferuje Wykonawca, bez regresu i zmiany stawki w tym okresie. Promesa powinna zawierać informację o bazowej wartości procentowej ubezpieczenia w stosunku do wartości inwestycji. Ubezpieczenie powinno obejmować co najmniej: a. Zdarzenia i katastrofy naturalne: powódź, huragan, gradobicie, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, osunięcie lub zapadanie się ziemi, lawina, napór śniegu lub lodu, zalanie cieczami, eksplozja, pożar, mróz, dym, sadza, upadek drzewa lub innych elementów naturalnych; b. Wandalizm, rabunek, celowe uszkodzenie oraz kradzież z włamaniem, c. Katastrofa budowlana, upadek lub osunięcie się kominów, budynków, masztów, dźwigów oraz innych elementów architektury i wytworów człowieka, d. Uderzenie pojazdu, uderzenie fali dźwiękowej, e. Inne nienazwane ryzyka. Dokumentacja powykonawcza w geodezyjnym układzie odniesienia "2000/6" – format zapisu .PDF, DXF, DWG, zawierającą szczegółową inwentaryzację nowobudowanego oświetlenia, stacji zasilających oraz linii drogowego oświetlenia. Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XVII – Kryterium Nr 2. Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych, nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą. Wykonawca na własny koszt zatrudni Kierownika Budowy. Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac i obowiązków: 1. uzyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i uzgodnień na prowadzenie robót budowlanych oraz ponoszenie we własnym zakresie związanych z tym kosztów, w tym kosztów zajęcia pasa drogowego i kosztów prowadzenia robót na działkach prywatnych, gminnych i innych, 2. skuteczne zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, 3. sporządzenie dokumentacji fotograficznej terenu przekazanego przed rozpoczęciem Robót oraz terenów odtworzonych do stanu pierwotnego, 4. zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót oraz usunięcia wad, 5. pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 6. ponoszenie odpowiedzialności za wykonanie robót, przestrzeganie wszelkich norm i przepisów BHP i Prawa pracy, 7. prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy, 8. umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą ustawą, 9. informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót koniecznych, zamiennych, dodatkowych w terminie 7 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 10. informowanie Inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających, 11. zapewnić demontaż, naprawy, montaż ogrodzeń posesji oraz naprawę innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia obiektów, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 12. zabezpieczanie drzew (np. matami), krzewów i korzeni przed mechanicznym uszkodzeniem, 13. naprawianie ewentualnych naruszeń lub uszkodzeń nawierzchni oraz konstrukcji dróg z wymianą gruntu, zgodnie ze szczegółowymi warunkami zawartymi w decyzjach wydanych przez zarządców dróg i innymi uzgodnieniami z właścicielami działek, 14. usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, 15. usunięcie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, 16. wykonanie projektu i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych, 17. zorganizowanie, utrzymywanie i zlikwidowanie placu budowy, 18. wykonanie wymaganych prób, badań, pomiarów i rozruchu urządzeń, 19. zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie niezbędnych wytyczeń geodezyjnych m.in. dla naniesienia charakterystycznych punktów przebiegu linii kablowych oraz lokalizacji słupów oświetleniowych, trasy obiektów drogowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 20. zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu, 21. wykonanie operatu odbiorowego, opisanego w pkt 2.3.5.5 PFU Zastosowane skróty: PFU – Program funkcjonalno-użytkowy, SOK – Skrzynka oświetlenia kablowego, SO – Skrzynka oświetlenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w PFU i załącznikach do PFU. 2. Wskazane przez Zamawiającego parametry należy traktować jako przykładowe do minimalnych parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte oprawy oświetlenia LED (wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia) zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Obowiązek udowodnienia równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) prace budowlane i instalacyjne związane z wykonaniem modernizacji i rozbudowy oświetlenia, (Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo.) 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) – z zastrzeżeniem wyjątku opisanego w p. 1) 3) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z Zamawiającym, a w trakcie trwania umowy może być podstawą o naliczenia kary umownej. 5) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 3 pkt 1, Zamawiający może zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 3, za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji przez Zamawiającygo, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz 2. dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 ze zm.) – takim wypadku Wykonawca wskaże Zamawiającemu taką bazę danych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 3. niezbędne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodnośćz oryginałem przez notariusza – jeżeli dotyczy. 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów, o których mowa w art. 22a ustawy (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach