Przetargi.pl
Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia) - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia)

Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59225 Chojnów, Pl. Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 187 840
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
    Pl. Zamkowy 1
    59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 187 840
    REGON: 52503300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia) - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia) - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia) Część I zamówienia - Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (Część I zamówienia) - roboty murowe zewnętrzne – rozbiórkowe i naprawcze; - roboty dachowe ciesielskie i dekarsko-blacharskie; - roboty elektryczne w zakresie wymiany instalacji odgromowej; Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt „Specyfikacja robót remontowych niezbędnych do wykonania”, „Inwentaryzacja budowlana” oraz „Ocena stanu technicznego’. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Część II zamówienia - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest remont dachu kaplicy grobowej Rodziny Pospiszil na cmentarzu komunalnym w Chojnowie wg projektu architektoniczno-budowlanego remontu. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt architektoniczno-budowlany remontu dachu kaplicy grobowej oraz Inwentaryzacja architektoniczno-konstrykcyjna z oceną techniczną kaplicy grobowej Rodziny Pospiszil. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Część III zamówienia - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Chojnowie wg projektu budowlanego remontu dachu budynku Urzędu Miejskiego. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany remontu dachu budynku Urzędu Miejskiego. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt budowlany w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed złożeniem oferty wnieść wadium w wysokości: - dla Części I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł ) - dla Części II - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) - dla Części III - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach