Przetargi.pl
"Modernizacja boiska do gry w piłkę nożną w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie"

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja boiska do gry w piłkę nożną w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pod nazwą: „Modernizacja boiska do gry w piłkę nożną w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie” w tym: 1) Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę boiska sportowego dla dzieci i młodzieży z nawierzchnią ze sztucznej trawy w tym m.in.: a) wykonanie robót rozbiórkowych; b) wykonanie odwodnienia boiska; c) wykonanie nawierzchni boiska ze sztucznej trawy (wypełnionej piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym EPDM lub równoważnym); d) dostawa i montaż małej architektury w tym m.in.: - siatki na bramki istniejące o wymiarach 5,0 x 2,0 m z bezwęzłowego polipropylenu o wysokiej wytrzymałości oraz grubości 4 mm (kolor biały); - siatki na bramki istniejące o wymiarach 7,32 x 2,44 m z bezwęzłowego polipropylenu o wysokiej wytrzymałości oraz grubości 4 mm (kolor biały); - siatki na piłkochwyt o wysokości 4,0 m z polipropylenu bezwęzłowego o grubości 5 mm, oko 8 x 8 cm, obciążenie linką ołowianą (kolor zielony), 2) Zadanie nr 2, obejmuje dostawę wyposażenia w tym m.in.: a) szczoty do pielęgnacji nawierzchni boiska ze sztucznej trawy (zasypanej piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym), o parametrach: - wymiary szczotki: trójkąt równoboczny o boku 1850 mm, - część pracująca szczotki: włókno sztuczne o wysokości 150 mm, polipropylenowe (kolor czerwony lub niebieski), - waga szczotki minimum 45 kg; b) bramek przenośnych do piłki nożnej o wymiarach 3,0 x 1,55 m, o parametrach i wymaganiach: - światło bramki: wykonane z rur aluminiowych anodowanych o przekroju okrągłym, rama lakierowana na kolor biały, - bramki przystosowane do rozgrywek w hali i na zewnątrz, - bramki powinny posiadać komplet do mocowania w podłożu; c) siatek na bramki przenośne o wymiarach 3,0 x 1,55 m, z bezwęzłowego polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, (kolor biały); d) obciążników do bramek przenośnych o wymiarach 3,0 x 1,55 m zgodnie z zaleceniami producenta (min. 2 szt. na 1 bramkę, przy czym waga jednego obciążnika powinna wynosić co najmniej 25 kg), 3) Sprzęt powinien spełniać wymagania normy PN-EN 749, wymagania dotyczące nowego wymiaru rekomendowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej oraz deklarację producenta na zgodność z normą i przepisami PZPN. 2. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Przebudowa boiska sportowego służącego potrzebom Uczniowskiego Klubu Sportowego „UKS Jedynka Krasnystaw”; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3) Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia Nr AB.6743.172.2018 z dnia 6 kwietnia 2018 r. wydanego przez Starostę Krasnostawskiego, 4) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 4. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót. Uwaga! Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia o spełnienia wymogu określonego w pkt. 6 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w pkt 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust 1 pkt 1) lit k) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 tytułem „Modernizacja boiska do gry w piłkę nożną w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Krasnymstawie” i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony wg załączonego wzoru,; 3. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 6. Dokumenty dotyczące nawierzchni ze sztucznej trawy: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), b) badania ITB na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014, c) atest PZH, d) kartę techniczną wydaną przez producenta (zawierającą charakterystykę i parametry techniczne), e) badania reakcji na ogień dla oferowanej nawierzchni (trawa+zasyp) wg normy EN 13501-1 wykonane przez akredytowane laboratorium, f) autoryzacja producenta w oryginale proponowanej nawierzchni trawy syntetycznej na dostawę i montaż wydana na to zadanie, g) próbka 20x30cm oferowanej trawy z oryginalną metryką producenta; 7. Dokumenty dotyczące sprzętu sportowego oraz wyposażenia: a) certyfikaty dotyczące poszczególnych urządzeń powinny być wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, b) karty techniczne sprzętu sportowego przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanego sprzętu lub wyposażenia, w których powinny znajdować się wymiary, kolorystyka, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób montażu itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach