Przetargi.pl
Modernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemiatycze.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: A. Projekt amfiteatru i. Projekt zakłada budowę niezadaszonej widowni o pow. ok. 1760.4m2 na 2000 miejsc siedzących, z przewyższeniem rzędów od poziomu +/-0.00 do poz. +5.40m. Konstrukcja podłoża widowni projektowana jest jako płyta betonowa zbrojona, dylatowana, ułożona na zagęszczonym podłożu oraz na palach betonowych prefabrykowanych. Siedziska przewidziane są w konstrukcji drewnianej mocowanej do stelaży metalowych. W górnej części widowni, na koronie w centralnej jej części, zaprojektowano zadaszone stanowisko dla obsługi technicznej. Pomiędzy widownią a sceną przewiduje się wolną powierzchnię, pod nazwą: powierzchnia przyscenia, wielkości ok. 350.1 m2. Widownia posiada ukształtowane przewyższenie rzędów siedzeń powstałe w wyniku zaprojektowania nasypu o wysokości +5.40m w stosunku do powierzchni przyscenia na rzędnej +/- 0.00m. Zaprojektowane przewyższenie zapewnia odpowiednią widoczność z wszystkich rzędów. W części środkowej nasypu, w obrysie korony, pod płytą widowni, zaprojektowano pomieszczenia zaplecza sanitarnego dla publiczności – w tym niepełnosprawnych, oraz pomieszczenia magazynowe do przechowywania sprzętu i plandeki – membrany, wykorzystywanej jako lekkie, demontowalne przykrycie sceny. Scena zaprojektowana jest jako konstrukcja stalowa, przestrzenna, składająca się z ażurowych słupów stalowych posadowionych na fundamentach żelbetowych i więzarów stalowych. Cała konstrukcja stalowa sceny dostosowana jest do rozpięcia membrany zadaszenia oraz podwieszenia nagłośnienia i oświetlenia scenicznego. Nad sceną przewidziano konstrukcje systemowe – kratowe typu estradowego Quadro 39x60cm podwieszone na linkach stalowych mocowanych do wyciągarek elektrycznych. Dodatkowo słupy frontowe stanowią oparcie do konstrukcji systemowych pod nagłośnienie. Podłoga sceny, wyniesiona została nad poziom posadzki przyscenia na wysokość +1.50 m, w celu zapewnienia właściwej widoczności osobom siedzącym na widowni. Posadzka sceny przewidziana jest z desek kompozytowych (gładkich) na ruszcie systemowym (legary), pokrytych wykładziną estradową rozkładaną na sezon (rolki). Całość tworzyć będzie ustrój odpowiednio elastyczny, dostosowany do wymagań grup i zespołów tanecznych. Konstrukcja podscenia składa się płyty żelbetowej opartej na układzie słupów i fundamentach żelbetowych. Przewidziano wykonanie niezbędnych przepustów posadzkowych na instalacje techniczne i estradowe. Obudowę sceny tj. pokrycie dachu i częściowo ścian przewiduje się z membrany technicznej dachowej, elastycznej, odpowiednio zbrojonej i wodoszczelnej (gumowanej), w ustalonym kolorze. Dobór tkaniny i jej rodzaj oraz sposób mocowania do konstrukcji stalowej zadaszenia sceny zostanie powierzony firmie specjalistycznej zajmującej się tego rodzaju robotami. Pokrycie membraną dachową konstrukcji stalowej sceny traktowane będzie jako sezonowe, tj.w okresie organizowania imprez artystycznych i otwartych – w sezonie, na wolnym powietrzu. Membrana demontowana będzie na okres zimowy, kiedy amfiteatr nie będzie wykorzystywany. Po zdemontowaniu membrana będzie magazynowana w pomieszczeniach zlokalizowanych w pomieszczeniach magazynowych pod widownią amfiteatru. ii. Dane techniczne amfiteatru: • Powierzchnia widowni (dla ok. 2000 osób) - 1760.4 m2 • Powierzchnia sceny - 375.6 m2 • Powierzchnia przyscenia - 350.1 m2 B. Budowa zaplecza sanitarnego. i. Konstrukcja – płyta fundamentowa żelbetowa posadowiona na palach żelbetowych prefabrykowanych 30x30cm wbitych w grunt nośny (piasek drobny) znajdujący się na głębokości około 4.00m. ii. Ściany konstrukcyjne wewnętrzne i zewnętrzne z bloczków silikatowych grub 25 cm, ścianki wewnętrzne działowe grub.12cm. iii. Przewidziano realizację niezbędnych izolacji, instalacji i odpowiednie wykończenie pomieszczeń - zgodnie z informacjami podanymi w części graficznej projektu i projektach branżowych. iv. Wykończenie pomieszczeń: - Tynki – na ścianach i sufitach przewiduje się tynki cementowo-wapienne rodz.III, malowane farbami lateksowymi, dwukrotnie po uprzednim zagruntowaniu. - Posadzki – we wszystkich pomieszczeniach sanitarnych posadzki z płytek typu gres 30x30cm, ułożonych na klejach elastycznych mrozo- i wodoodpornych, na zagruntowanym podłożu pokrytych wodoszczelną folią w płynie. Fugi elastyczne, wodo- i mrozoodporne. - Okładziny ścian – ściany w węzłach sanitarnych obłożone płytkami glazurowanymi do wysokości min. 2.30m, w ustalonym układzie i kolorze. Zaprawy i kleje elastyczne, mrozoodporne, z dodatkami przeciwgrzybicznymi (zabezp. przed porastaniem), spoiny narożne wklęsłe oraz styk glazury z futrynami drzwi i okien – fuga trwale elastyczna. - Kabiny ustępowe - w konstrukcji systemowej, to jest przegrody i drzwi z płyt homogenicznych laminowanych w ustalonym kolorze, drzwi o wym. 100 x 120 cm, wys.2.20m, ścianki i drzwi wykonane 10cm nad posadzką. Wszystkie okucia w wykonaniu nierdzewny: stal nierdzewna szczotkowana lub powlekane – nie dopuszcza się malowania proszkowego. - Stolarka – okna doświetlające pomieszczenia sanitariatów z profili PCV w kolorze RAL 9007, szklone szkłem bezpiecznym (P4), zestawy szybowe termoizolacyjne, współczynnik przenikania dla zestawu (profile + szyba) U min.1.1 kW/m2 Drzwi zewnętrzne do pomieszczeń z profili ALU (ocieplone), jedno i dwuskrzydłowe, w wykonaniu antywłamaniowym. Drzwi wewnętrzne PCV, oszklone szkłem bezpiecznym (szyba laminowana). Okucia i zamki w drzwiach zewnętrznych antywłamaniowe (zamki klasy C4). Materiał izolacyjne – izolację posadzek, ścian zewnętrznych i stropu należy wykonać jako przeciwwilgociową z folii PE klejonej na zakładach, folii wodoszczelnej w płynie, a izolacje termiczne wykonać z polistyrenu ekstrudowanego grub. min. 5cm, oraz ze styropianu FS20 grub. 10cm – do izolacji termicznej ścian. i. Wyposażenie instalacyjne - w projektowanym budynku sanitarnym przewiduje się wykonanie instalacji: - wodociągowej wody zimnej, - wody ciepłej z podgrzewaczy elektrycznych, - kanalizacji sanitarnej, - wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - wywietrzaków kanalizacji sanitarnej, - instalacja elektrycznej do celów oświetlenia, - inst. rozdzielni elektrycznej. ii. Parametry techniczne: - Powierzchnia zabudowy - 169.5 m2 - Powierzchnia użytkowa - 138.9 m - Kubatura budynku - 694.5 m3 - Długość budynku - 19.97 m - Szerokość budynku - 8.99 m - Wysokość budynku - 5.15 m C. Budowa drogi pożarowej i chodników Istniejącą drogę asfaltową przy amfiteatrze szerokości 3 m poszerzono do 4 m i zakończono placem nawrotnym 20x20m. Droga ograniczona krawężnikami betonowymi o nawierzchni asfaltobetonowej. Pasaże dla pieszych przy amfiteatrze przewidziano z kostki brukowej gr 6 cm na podsypce piaskowej 5 cm, obramowane obrzeżami betonowymi 20x6 cm D. Budowa oświetlenia wokół amfiteatru Wokół amfiteatru zaprojektowano montaż 16 słupów i opraw oświetleniowych zasilanych kablowo. E. Zieleń W obrębie amfiteatru zaprojektowano nasadzenia drzew krzewów i żywopłotu formowanego 2. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia .2.1. Wszystkie roboty budowlane wykonywać należy zgodnie z ,, Warunkami tech-nicznymi wykonywania i odbioru robót budowlano- montażowych '', polskimi normami oraz sztuką budowlaną. 2.2. W trakcie budowy zachować warunki prowadzenia prac zawarte w dokumentach prawnych dotyczących przedmiotowej Inwestycji. 2.3. Prace budowlane prowadzić pod bezpośrednim nadzorem uprawnionego kierowni-ka budowy. 2.4. Wszelkie ew. zmiany przestrzenne i materiałowe należy uzgodnić z projektantem, przed podjęciem czynności na budowie. 2.5. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w trakcie realizacji inwestycji, należy we-zwać projektanta, w celu uzgodnień projektowych w ramach nadzorów autorskich. 2.6. Zachować i stosować wszystkie przepisy BHP w trakcie prowadzenia robót budow-lanych. 2.7. Materiały stosowane przy realizacji robót muszą posiadać aktualne certyfikaty lub świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. 2.8. W czasie stosowania środków chemicznych do zabezpieczeń elementów konstruk-cji obiektu należy przestrzegać przepisów ppoż. i BHP oraz postępować zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji producenta. 2.9. Wszystkie elementy i fazy wykonawstwa budynku winny być odebrane przez In-spektora nadzoru i potwierdzone stosownymi wpisami do Dziennika Budowy. 2.10. Całość robót winna być wykonana przez wykwalifikowanych robotników pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 2.11. Oprócz wytycznych zawartych w niniejszym opisie obowiązują uwagi i objaśnienia zamieszczone na poszczególnych rysunkach w części graficznej opracowania, oraz w projektach branżowych. 2.12. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. 2.13. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji tech-nicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopusz-cza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy trakto-wać jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 2.14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiąza-nia równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.15. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowni-ków w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej. 2.16. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. , rysun-kach w części graficznej opracowania, oraz w projektach branżowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.5.2019 na roboty budowlane pn.: „Modernizacja amfiteatru w Siemiatyczach w ramach projektu …” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach