Przetargi.pl
Miasto i Gmina Morawica.Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie od 01.07.2017r. do 30.09.2018r.

Miasto i Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 114 691
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 114 691
    REGON: 55068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.morawica.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miasto i Gmina Morawica.Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie od 01.07.2017r. do 30.09.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa - obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji - gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od dnia 01.07.2017r. do 30.09.2018r., o łącznym prognozowanym wolumenie 3.814.170 kWh do 15 punktów odbioru. Szczegółowy wykaz punktów odbioru stanowi Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,250 dla szacowanej ilości 339.036 m3. 2.Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej w okresie trwania umowy ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla zamawiających (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 3.Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach, szczegółowo opisanych w Rozdziale III SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 4.Standardy jakościowe Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD. Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego) oraz Polskie Normy. 5.Dostawy gazu ziemnego realizowane będą w okresie od 01.07.2017r. do 30.09.2018r., z zastrzeżeniem że termin rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów odbioru może być różny – szczegóły dotyczące okresu dostaw zawarte zostały w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ (kolumna „Okres dostaw”). 6.Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09123000-7 – gaz ziemny 65210000-8 – przesył gazu 65210000-5 – przesył gazu i podobne usługi 7.Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) 8.Paliwo gazowe dostarczane będzie do punktów odbioru szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ kolumna „Oznaczenie punktu odbioru”. 9.Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego rocznego zużycia gazu z podziałem na miesiące kalendarzowe, mocy umownej w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru opisane zostały w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. 10.Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do: 1)zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów kompleksowych właściwemu OSD w celu przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2)reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 11.Obecnie dostawy paliwa gazowego realizowane są przez: 1)PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. – Załącznik nr 1a do SIWZ poz. 1-4, 7, 8 oraz do wszystkich punktów odbioru wymienionych w Załączniku 1b do SIWZ , 2)Tauron Sprzedaż sp. z o.o. – Załącznik nr 1a do SIWZ – poz.5 i 6. 12.Obowiązujące obecnie umowy kompleksowe wymagające złożenia oświadczenia o ich rozwiązaniu zostaną wypowiedziane przez odbiorców ze skutkiem na dzień poprzedzający planowany termin rozpoczęcia dostaw – zgodnie z Załącznikiem nr 1a i 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”. Wykonawca nie ma obowiązku wypowiadania umów. 13.Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanych terminach jest skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 14.Oświadczenia w sprawie przeznaczenia zakupionego gazu zostaną przekazane wykonawcy przy podpisywaniu umów. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 17.Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 18.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1) Na Część I zamówienia w wysokości 11.000,00 zł (słownie złotych jedenaście tysięcy 00/100). 2) Na Część II zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). W przypadku składania oferty na Część I oraz Część II zamówienia wadium należy wnieść odrębnie na każdą część . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 70 8493 0004 0070 0200 0185 z dopiskiem: Wadium – Kompleksowa dostawa gazu Część I zamówienia i/lub Część II zamówienia . 5. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach