Przetargi.pl
,, Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zamyka się w wynagrodzeniu Wykonawcy, odpowiadającemu 7 000 szt. wykonanych dokumentacji mandatowych, dla których opłacono mandaty. 1. Dzierżawa 1 szt. fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie z możliwością zainstalowania w dowolnym pojeździe ( możliwość zasilania z gniazdka zapalniczki samochodowej) bez konieczności zmiany legalizacji. 2. Dzierżawa jednego stanowiska komputerowego wraz z drukarką, które będzie uruchomione w siedzibie Straży Miejskiej w Górze; 3. Dzierżawa licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Górze . Wykonawca zabezpieczy oprogramowanie zapewniające możliwość kontynuacji obsługi danych zarejestrowanych przez Straż Miejską w roku 2009. 4. Asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; 5. Asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania. 1. W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: o posiadać decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi lub z pojazdu; o być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować zdarzenia ( w obu kierunkach jazdy pojazdów) bez ingerencji z zewnątrz po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; o posiadać możliwość rejestracji zdjęć po zmroku z użyciem nie oślepiającej lampy na podczerwień. - posiadać możliwość rejestracji innych wykroczeń drogowych np. wymijania na linii ciągłej lub przejazdu pojazdu na czerwonym świetle. o zdjęcia wykonane przez fotoradar muszą być tak zabezpieczone programowo (kodowane), aby nie była możliwa ingerencja z zewnątrz w treść oryginalnego zapisu zdjęcia cyfrowego o posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; o rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; o umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; o umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; o posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; o posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; o posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; o posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; o posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; o posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; o posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym tj. np. poprawianie jakości zdjęcia, zasłanianie, powiększanie wybranych obszarów zdjęcia, itp; program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe; program musi posiadać funkcję automatycznego druku pism oraz korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. pocztowej książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: a) listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; a) listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; 1. listy wystawionych mandatów; a) listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; 14. rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: - pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego; - diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: 1. szkolenie pracowników SM w Górze z zakresu obsługi programu CEPIK. 2.zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; 3.świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej; 4.bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu w ramach upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. 5.inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania. Częstotliwość pomiarów uzależniona będzie od natężenia ruchu pojazdów w ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - posiadania wiedzy i doświadczenia, - w badanym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje w sposób należyty przynajmniej 3 usługi, polegające na dzierżawie systemu pomiaru prędkości wraz z asystą , które realizowane były lub są na podstawie umów obowiązujących w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, opisanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór niniejszego stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy , a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , Zamawiający żąda złożenia przez te podmioty oświadczenia , o którym mowa powyżej. Zasady występowania w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie / konsorcjum, spółka cywilna / opisano w art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. , Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane , obowiązującym od 31.12.2009 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach