Przetargi.pl
Droga wewnętrzna wraz z miejscami postojowymi i oświetleniem dla budownictwa komunalnego przy ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Droga wewnętrzna wraz z miejscami postojowymi i oświetleniem dla budownictwa komunalnego przy ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga wewnętrzna wraz z miejscami postojowymi i oświetleniem dla budownictwa komunalnego przy ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie Część 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi i oświetleniem dla budownictwa komunalnego przy ul. Żwirki i Wigury w Mikołowie Zakres opracowania powinien obejmować: 1) wykonanie projektu wykonawczego dla dróg zlokalizowanych na działce nr 477/30 oraz jego uzgodnienie z Gminą Mikołów, Projekt wykonawczy dla dróg wewnętrznych na działce 477/30 powinien uwzględniać: 1.1) zaprojektowanie wpustów deszczowych przyjąć min 4 wpusty, 1.2) uwzględnić wzmocnienie skarb przy pochyleniu 1:1 zwłaszcza na łuku przy budynku nr 2, 1.3) droga wewnętrzna klasy D, 1.4) szerokość drogi 5 m, 1.5) pochylenie jezdnie jednostronne w kierunku parkingów, 1.6) pochylenie parkingów w stronę jezdni, 1.7) przewidzieć krawężniki najazdowe, zwykłe oraz obrzeża gr. 8 cm, 1.8) nawierzchnia jezdni z kostki betonowej gr. 10 cm, 1.9) podsypka cementowo-piaskowa 1:4, 1.10) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-63 gr. 20 cm, 1.11) warstwa wzmocnienia podłoża mieszanką betonowo-popiołowo-żużlową założyć gr. 15-20 cm, 1.12) dojścia do budynków wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm, 1.13) parkingi wykonać z płyt ażurowych gr. 8 cm, 1.14) uwzględnić regulację wysokościową urządzeń w jezdni i chodnikach oraz terenach zielonych, 1.15) wykonany projekt musi być skoordynowany z wykonywaną dokumentacją uwzględniającą zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami – firma realizująca zadanie EKOWODBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie przy ul. Zagórskiej 35A. 1.16) latarnie uliczne. 2) wykonanie robót związanych z drogami wewnętrznymi, parkingami i zagospodarowaniem terenu, z uwzględnieniem: 2.1) wykonania robót zgodnie z projektem wykonawczym, 2.2) wykonania ukształtowania terenu, 2.3) wykonania humusowania oraz obsiania trawą. 3) wykonanie projektu przebudowy zjazdu na działkę nr 664/30 z drogi powiatowej ul. Nowy Świat wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, Projekt winien uwzględniać: 3.1) szerokość drogi na zjeździe 5,5 m, 3.2) długość zjazdu ok. 16 m, 3.3) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 10, 3.3) obramowanie zjazdu krawężnikami, 4) wykonanie robót związanych z przebudową zjazdu na działkę nr 664/30 z uwzględnieniem: 4.1) wykonania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem przebudowy zjazdu z drogi powiatowej ul. Nowy Świat, 4.2) uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym ul. Nowy Świat, 4.3) wykonania tymczasowej organizacji ruchu drogowego dla prowadzonych robót w pasie drogi ul. Nowy Świat, 5) wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu drogowego oraz uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzeń dla: 5.1) projektu tymczasowej organizacji ruchu dla prowadzonych robót związanych z budową zjazdu, 5.2) projektu docelowej organizacji ruchu drogowego dla całego zadania z uwzględnieniem zjazdu z drogi powiatowej ul. Nowy Świat. 6) wykonanie projektu oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, 7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla etapowanych robót, 8) wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. Zgodnie z przedstawionym rysunkiem nr 6 w programie funkcjonalno – użytkowym do części 1 zamówienia wchodzi etap I i etap II. Etap I obejmuje wykonanie fragmentu drogi wewnętrznej na działce 477/30 przy budynkach nr 1 i 2 wraz z parkingami oraz ukształtowaniem wysokościowym skarp i obsiane ich trawą. Ponadto należy wykonać dla tego etapu oświetlenie uliczne. Należy również wykonać przebudowę istniejącego zjazdu z drogi powiatowej ul. Nowy Świat do działki nr 664/30. Dla fragmentu dróg wewnętrznych w etapie I należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Etap II zawiera wykonanie fragmentu drogi wewnętrznej na działce 477/30 przy budynkach nr 3 i 4 wraz z parkingami oraz ukształtowaniem wysokościowym skarp i obsiane ich trawą. Dla fragmentu dróg wewnętrznych w etapie II należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie. Część 2 zamówienia: Wykonanie robót związanych z frezowaniem istniejącej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na gr. 6 cm i ułożeniu nowej warstwy z betonu asfaltowego na drodze asfaltowej w granicy działki nr 664/30. Zgodnie z przedstawionym rysunkiem nr 6 w programie funkjonalno-użytkowym do części 2 wchodzi etap III. Etap III obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonanie nowej nakładki asfaltowej na jezdni asfaltowej w granicy działki nr 664/30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 zamówienia: 17 500,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100) Część 2 zamówienia: 1 200,00 (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną