Przetargi.pl
DOZÓR obiektów Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1

Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, Nowogródzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 419 580 , fax. 897 419 590
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg
    Nowogródzka 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 419 580, fax. 897 419 590
    REGON: 51075108800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOZÓR obiektów Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dozorze obiektów Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie położonych przy ulicy Nowogródzkiej 1 przez jednego pracownika w dni robocze od godz. 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy całodobowo. Dozorowane obiekty położone są na działce o powierzchni 0,6650 ha, ogrodzone metalowym płotem o wysokości 1,5 m ( 2 bramy wjazdowe - obsługa manualna). Na działce zlokalizowane są następujące obiekty: budynek główny, budynek portierni, budynek gospodarczy, wiaty. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie wizji w terenie. Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby świadczące usługę ochrony były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016r. poz.1666). Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w szczególności sposób dokumentowania ich zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone są w rozdziale ISTOTNE WARUNKI UMOWY. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu, ponieważ na Wykonawcy ciąży obowiązek doboru odpowiedniej liczby pracowników ochrony w stosunku do wielkości i wymogów obiektu tak, aby zakres w/w obowiązków był realizowany w sposób właściwy i rzetelny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada stosownej koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z wymogami określonymi w przepisach ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy i cenowy podpisany przez wykonawcę 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3) zobowiązanie jeżeli dotyczy 4). Oświadczenie o grupach kapitałowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach