Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    <br><b>CZĘŚĆ I Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2019/2020<br></b> 1) Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Krzyżanowice do przedszkola i szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy oraz ich odwozie w roku szkolnym 2019/2020 – około 192 uczniów w skali miesiąca, w oparciu o bilety miesięczne dla każdego ucznia. Przewidywana liczba uczniów w skali miesiąca, odpowiadająca ilość biletów miesięcznych, ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. <br> 2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu odchylenie od przewidywanej ilości uczniów w skali miesiąca o co najmniej 10 % co stanowi 20 uczniów w dół i w górę, co odpowiada ilość biletów miesięcznych. Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 34 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Pzp, zgodnie z którym minimalna liczba uczniów do przewozu wynosi 172 uczniów, a maksymalna wynosi 212 uczniów. Taka zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji umowy będzie odpowiadać faktycznej ilości biletów i nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, w toku realizacji umowy.<br> 3)Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2019/2020 rozpoczyna się od 02.09.2019 r. i obejmuje dowóz wg prognoz:<br> a) ok. 14 uczniów z Zabełkowa i Rudyszwałdu do Szkoły Podstawowej w Chałupkach, ul. Szkolna 7, 47-460 Chalupki,<br> b) ok. 24 uczniów z Rudyszwałdu do Szkoły Podstawowej w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków,<br> c) ok. 115 uczniów z Owsiszcz (59), Nowej Wioski (24), Roszkowa (32) do Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 12, 47-450 Krzyżanowice,<br> d) ok. 34 uczniów z Bolesławia oraz z ok 3 uczniów z Krzyżanowic do Szkoły Podstawowej w Bieńkowicach, ul. Szkolna 1, 47-451 Bieńkowice,<br> e) ok. 2 dzieci z Rudyszwałdu do Przedszkola Publicznego im. Kubusia Puchatka w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków,<br> 4) Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych <br> od Dyrektorów w/w jednostek oświatowych miesięcznych imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. Przez bilet miesięczny rozumie się uśredniony (niezależnie od rodzaju trasy) koszt dowozu jednego ucznia z miejscowości zamieszkania na terenu Gminy Krzyżanowice pod adresy szkół podane powyżej oraz powrotu ze szkół do miejsc ustalonych w poszczególnych miejscowościach.<br> 5) Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, aby zapewnić:<br> a) codzienne dotarcie uczniów do szkoły przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2019/2020 począwszy od 02.09.2019 r. do 30.06.2020 r.<br> b) codzienny powrót uczniów ze szkół po skończeniu 5-lekcji, 6-lekcji, 7-lekcji lub 8-lekcji wg. zakończenia godzin lekcyjnych w poszczególnych placówkach, tj.:<br> - SP Chałupki – odjazdy: ok. 13:37; ok. 15:22;<br> -SP Zabełków – odjazdy: ok. 13:30; ok.15:11;<br> -SP Krzyżanowice – odjazdy: ok.13:15, ok. 14:10 – do Roszkowa; ok. 13:29, ok.14:30 – do Owsiszcz i Nowej Wioski; ok. 15:35 – do Roszkowa, Owsiszcz i Nowej Wioski;<br> - SP Bieńkowice – odjazdy: ok.13.37; ok. 15.22<br> c) dotarcie dzieci z Rudyszwałdu do Przedszkola Publicznego im. Kubusia Puchatka w Zabełkowie, ul. Rymera 7, 47-460 Zabełków – do godz. 8.00 oraz powrót do Rudyszwałdu: odjazd: ok. 13.30 w okresie od 02.09.2019 r. do 30.06.2020 r. w tym również w okresie ferii i przerw świątecznych tzw. szkolnych.<br> d) Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów autobusów należy uzgadnia na bieżąco z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie. <br> 6) Świadczenie usług winno odbywać się na profesjonalnym poziomie i powinno w pełni zaspokajać potrzeby Zamawiającego<br> 7) Wykonawca winien zapewnić wszystkim uczniom przewóz podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne i przedszkolne, a także uruchomić dodatkowe kursy celem rozładowania przepełnienia w autobusach.<br> 8) Wykonawca zapewni bezpłatny bilet miesięczny (lub kartę przejazdu) dla wyznaczonych przez Zamawiającego opiekunów – po jednym na każdej trasie.<br> 9) Wykonawca zapewni tabor autobusowy w ilości odpowiadającej zakresowi wymaganej usług, który powinien być sprawny i winien posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii autobusu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Autobusy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób - kierowcy. Pojazdy przewożące uczniów nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.<br> 10) W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni rekolekcji, w dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątania świata, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę ryczałtową biletu.<br> <br> <b>CZĘŚĆ II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego w roku szkolnym 2019/2020<br></b> 1) Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na:<br> a) dowozie ok 19 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie Powiatu Raciborskiego w dniach nauki szkolnej oraz ich odwozie w roku szkolnym 2019/2020 odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe. Przewidywana - liczba uczniów, w skali miesiąca ma charakter prognozowany i może ulec zmianie. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezkosztowe odchylenie od przewidywanej ilości uczniów o co najmniej 10 % - 2 uczniów (w dół i w górę). Wskazaną tolerancję należy rozumieć jako prawo opcji, ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 34 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Pzp, zgodnie z którym minimalna liczba uczniów niepełnosprawnych do przewozu wynosi 17 uczniów, a maksymalna wynosi 21 uczniów. <br> W związku z miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym za ilość uczniów przewożonych w miesiącu, taka zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie dowożonych dzieci w toku realizacji umowy. W związku z tym Wykonawca winien zapewnić w pojazdach miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa, służące do przewozu 21 uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem - ilość odpowiadająca maksymalnej ilości uczniów wynikających z prawa opcji. <br>Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Krzyżanowice w roku szkolnym 2019/2020 rozpoczynając od 02.09.2019 r. obejmuje dowóz wg prognoz:<br> - 16 uczniów niepełnosprawnych z Chałupek, Rudyszwałdu, Roszkowa, Krzyżanowic, Tworkowa, Bolesławia, Bieńkowic do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz; <br> - 2 uczniów niepełnosprawnych z Owsiszcz i Roszkowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz; <br> - 1 uczeń niepełnosprawny z Chałupek do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu 47-400 Racibórz, ul. Cecylii 30.<br> Transport każdego dnia rano winien rozpocząć się od Chałupek, poprzez Zabełków, Rudyszwałd, Roszków, Krzyżanowice, Owsiszcze, Tworków, Bolesław i Bieńkowice do Raciborza i odwóz z Raciborza odwrotną trasą. Uczniowie będą wsiadać i wysiadać tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć w poszczególnych placówkach.<br> b) dowozie 1 ucznia niepełnosprawnego odrębnym pojazdem z Roszkowa do Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach, ul. Łąkowa 12, 47-450 Krzyżanowice w dniach nauki szkolnej oraz odwozie w roku szkolnym 2019/2020 odliczając przerwy świąteczne i ferie zimowe. Wykonawca winien zapewnić do przewozu ucznia niepełnosprawnego wraz z opiekunem pojazd wyposażony w miejsca siedzące i pasy bezpieczeństwa. Transport każdego dnia rano od winien rozpocząć się od Roszkowa do Krzyżanowic i odwóz po zajęciach z Krzyżanowic odwrotną trasą. Wsiadanie i wysiadanie ucznia tylko w miejscach wyznaczonych. Dokładne godziny dowozu i odwozu ucznia uzależnione są od ich rozkładu zajęć Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach.<br> 2) Transport uczniów odbywał się będzie dwa razy dziennie tj. rano i popołudniu, zapewniając dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych na terenie powiatu raciborskiego i ich odwóz z placówek, każdego dnia nauki, najkrótszą możliwą drogą. Ostateczne godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów należy uzgadniać na bieżąco z Dyrektorami placówek oświatowych do których będą dowożeni uczniowie. <br> 3) Wykonawca winien zapewnić opiekę osoby dorosłej podczas przewozu. Zamawiający zastrzega, iż opiekunem nie może być osoba kierująca pojazdem. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i zapewnienie opieki począwszy od odbioru osób z wyznaczonych lokalizacji, pomocy opiekuna w czasie wsiadania, wysiadania i przewozu, aż do momentu odprowadzenia dzieci do odpowiedniej placówki czy ośrodka, a także pomoc w rozładunku i załadunku sprzętu rehabilitacyjnego. <br> 4) Pojazd powinien być przystosowany do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, tj. posiadać na wyposażeniu windę dla osób niepełnosprawnych lub szyny umożliwiające wjazd wózkiem do pojazdu. <br> 5) Wykonawca zapewni pojazdy w ilości odpowiadającej zakresowi wymaganych usług, które powinny być sprawne i winny posiadać aktualne badanie techniczne, oraz zagwarantuje w razie każdorazowej awarii pojazdu transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. Pojazdy powinny spełniać wszystkie wymagania przewidziane prawem w tym podstawowe warunki sanitarno-higieniczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny i właściwe oznakowanie pojazdów służących do realizacji zamówienia oraz kwalifikacje osób realizujących zamówienie, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów oraz kwalifikacji osób tj. opiekuna i kierowcy. Pojazdy przewożące dzieci oraz osoby realizujące zamówienie nie mogą zabierać innych osób bez zgody Zamawiającego.<br> 6) W przypadku odmiennej organizacji pracy danej placówki oświatowej i skrócenia zajęć lekcyjnych, Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Zmieniona organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę ryczałtową.<br>
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na spełnienie tego warunku będzie posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na publiczny transport drogowy. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jeden z wyżej wymienionych dokumentów. Warunek dotyczy każdej części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do terminu określonego w pkt. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać:<br> – Formularz ofertowy – załącznik nr 1a) i b)<br> – Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.<br> – Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 – 5.3 - załączniki nr 2 i 3 lub nr 9 do SIWZ.<br>

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach