Przetargi.pl
Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych (art. 32 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 39 ust. 3 i ust. 4 ustawy „Prawo oświatowe" z dnia 14 grudnia 2016 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 60 ze zm.). Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na więcej niż jedną Cześć (Zadanie). Przewozem objęci będą uczniowie niepełnosprawni oraz pozostałe (pełnosprawne) dzieci, których droga z domu do szkoły w obrębie której mieszkają przekracza: - 3 km - w przypadku dzieci pięcioletnich, dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym oraz uczniów klas 1-4 szkół podstawowych, - 4 km - w przypadku uczniów klas 5-8 szkół podstawowych. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2019/2020, od 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz: Cześć 1 (Zadanie nr 1) – 14 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. przez 190 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2019/2020. Dowóz uczniów z ul. Lisiej do Szkoły Podstawowej nr 3 i Szkoły Podstawowej nr 1 tylko na trasie : dom-szkoła Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej). Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun. Cześć 2 (Zadanie nr 2) – 37 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. przez 190 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2019/2020. Cześć 3 (Zadanie nr 3) – 1 uczeń (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 2 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. przez 190 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2019/2020. Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej). Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.Liczba uczniów, liczba dni oraz liczba obsługiwanych szkół może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku, wykonawca składa oświadczenie, załącznik do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2019 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach