Przetargi.pl
,, Dostawy mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu”

Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27600 Sandomierz, ul. Czyżewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 832 39 24 , fax. 0-15 832 69 55
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
    ul. Czyżewskiego 1
    27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 832 39 24, fax. 0-15 832 69 55
    REGON: 29279447900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.naszdps.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Dostawy mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są ,, Dostawy mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu” w tym: 1. mięso wieprzowe, 2. mięso wołowe, 3. mięso drobiowe, 4. wyroby z mięsa wieprzowego, 5. wyroby z mięsa wołowego, 6. wyroby z mięsa drobiowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” - treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 oraz formularz cenowy wg wzoru określonego w załączniku. ( Wymagana forma dokumentu – oryginał) 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przez wykonawców: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w zał. Nr 2, oraz oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. wg wzoru określonego w zał. Nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem poświadczona przez wykonawcę składającego ofertę.) 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.) 4 Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie decyzji sanepidu lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te które wymagają odpowiednio niskiej temperatury. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP - załącznik nr 7. 5. Aktualnego zezwolenia (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej – dot. Przedsiębiorstw produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność będącą pod nadzorem PIS –jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6. Aktualne zezwolenie (decyzję) powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce produkcji dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji (dotyczy produktów będących pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykonali) należycie minimum dwie dostawy - załącznik nr 8, 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany jest dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 ppkt. 2), 3), 4) i 5) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2 ppkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w pkt 2 ppkt 3) i 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 ppkt. 1), 2) – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski. 11. Wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą składa oświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U.2016 poz. 1126, § 5 pkt.10), że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru określonego w zał. nr 6. 12. Oświadczenie, w jakim terminie będzie dostarczany przedmiot zamówienia. zał. nr 9 13. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach