Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg
- Adres: 86100 Świecie, ul. Sądowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
- Data zamieszczenia: 2017-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
ul. Sądowa 18
86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
REGON: 29152300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych – określenie ilości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części: ZADANIE NR 1. 6 – PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 – PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 – PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 – PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 – PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 – AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 – KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 – WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 – SYSTEM WYCIERACZEK WEJŚCIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 – ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 – DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami). Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 – Wykonawca zapewni odbiór (przy najbliższej dostawie) od Zamawiającego pustych opakować i we własnym zakresie dokona ich utylizacji. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty– zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie Klubu Malucha w Górznie.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2021-02-22 - „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu”
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w Centrum multimedialno-edukacyjnym na terenie IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Warszawskiej 1/5 w Toruniu
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2020-12-18 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-11-06 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż wyposażenia w nowo utworzonych mieszkaniach chronionych oraz Środowiskowym Domu Samopomocy w Jankowicach
Dodano: 2020-10-07