Przetargi.pl
„Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020”

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części/pakietów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części/pakietów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. 1. Pakiet nr 1 (zał. nr 2a) – Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone , produkty głęboko zamrożone. 2. Pakiet nr 2 (zał. nr 2b) - Drób i podroby. 3. Pakiet nr 3 (zał. nr 2c) - Produkty przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, owoce i warzywa i podobne produkty. 4. Pakiet nr 4 (zał. nr 2d) - Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze tłuszcze roślinne lub zwierzęce. 5. Pakiet nr 5 (zał. nr 2e) - Mięso, wędliny, konserwy mięsne. 6. Pakiet nr 6 (zał. nr 2f) - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie . 7. Pakiet nr 7 (zał. nr 2g) – Rośliny uprawne , produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone. 8. Pakiet nr 8 (zał. nr 2h) - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa. 9. Pakiet nr 9 (zał. nr 2i) - Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1. produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2. produkty były świeże i pierwszej jakości; 3. produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4. dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Opis dotyczący rozwiązań równoważnych szczegółowo przedstawiają załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (Numeracja jak w SIWZ) 1.2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz(e) cenowy(e) (w zależności od wybranej części/pakietu) – stanowią załączniki nr 2a – 2i do SIWZ. 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo; c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców. 2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Pozostałe informacje. 4.1. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z pózn. zm.), na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4.2. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach