Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg
- Adres: 62-085 Skoki, Antoniewo
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 124 251 , fax. 618 124 267
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka
Antoniewo 11
62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 618 124 251, fax. 618 124 267
REGON: 23981800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.antoniewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,, Dostawa żywności do stołówki w podziale na zadania – liczba zadań 5 na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Antoniewie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego do stołówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Antoniewie w podziale na 5 odrębnych zadań, które są niepodzielne..(szczegółowy opis podmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania od nr 1 do 5, jako załącznik niniejszej specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty ( Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Arkusz kalkulacyjny do zadań 1- 5 (Załącznik nr 1A-1E) 3) Dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ .(Załącznik nr 2a-2d, Załącznik nr 3),Wzór umowy parafowany (Załącznik nr 4) W uzasadnionych przypadkach: 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; 5) Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzy świeżych i owoców oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych
Dodano: 2024-01-17 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-10-22 - Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r. - III kwartał
Dodano: 2023-05-22