Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017 r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017 r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia żłobka dla zadania: „Utworzenie w 2017r. nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i zapewnienie ich funkcjonowania, w tym w zakresie wydatków inwestycyjnych: Rozbudowa, przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim z dostosowaniem na potrzeby żłobka oraz zakup pierwszego wyposażenia nowoutworzonych miejsc”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów wyposażenia żłobka: 1) meble do sal żłobkowych, 2) pościel, koce dla dzieci, 3) wyposażenie sal żłobkowych, 4) zabawki i pomoce dydaktyczne, 5) zastawa stołowa, 6) naczynia i przybory kuchenne, 7) maszyna do mielenia mięsa, 8) wózki do przewożenia żywności. oraz wykonanie dostawy wyposażenia dla zadania: „Adaptacja pomieszczeń w obiekcie Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim na potrzeby oddziałów przedszkolnych” – zgodnie z załącznikiem nr 6a -6c do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane sukcesywnie, w częściach. Każda część dostawy winna posiadać załączoną listę elementów wchodzących w skład dostawy, pozwalającą na sprawdzenie kompletności elementów. W przypadku kiedy dostawy realizowane będą sukcesywnie w częściach, Strony umowy każdorazowo potwierdzą na piśmie kompletność tych dostaw zgodnie z listą elementów. 3. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: CZĘŚĆ I - wyposażenie żłobka – zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ, CZĘŚĆ II - meble biurowe i kuchenne - zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ, CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy - zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia, Każda z części będzie oceniana odrębnie. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Przedmiot umowy będzie zgodny z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi. Do dostawy przedmiotu umowy Wykonawca załączy Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa (BHP i P-Poż.), bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 6a-6c do SIWZ, Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach