12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
- Data zamieszczenia: 2019-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Okólna 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA UBRAŃ KUCHARSKICH SZYTYCH NA MIARĘ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment: 2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów; 2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów; 2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów; 2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów; 2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów; 2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów; 2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów; 2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów; 2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.11. Daszek kucharski koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.13. Furażerka kucharska koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk; 2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk. 2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”). 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1 i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy w zakresie dostaw: 4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.); 4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.); 4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja „prawa opcji” może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji” w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 4.5. Uruchomienie „prawa opcji” nie wymaga aneksowania umowy. 5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP) 5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18110000-3 Odzież branżowa 8. Zamawiający nie przewiduje: 8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP); 8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP); 8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP); 8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP); 8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP); 8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000 (słownie: trzy tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej szytej na miarę, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic ochronnych i roboczych oraz środków ochrony indywidualnej na rzecz Zamawiającego
Dodano: 2024-01-22 - Dostawy sukcesywne ubrań BHP na okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-11-08 - SZPiFP-59-22 Dostawa odzieży branżowej.
Dodano: 2022-07-14 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz rękawic roboczych
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz rękawic roboczych
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa odzieży branżowej
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz rękawic roboczych
Dodano: 2019-12-13 - Dostawa odzieży branżowej
Dodano: 2019-03-21 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz rękawic roboczych
Dodano: 2019-01-07 - Dostawa odziezy branżowej
Dodano: 2018-04-19